logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szukam (prostego) schem. nad. i odb. radiowego typu wł/wył

Matheush18 15 Kwi 2006 19:23 1320 10
REKLAMA
  • #1 2531879
    Matheush18
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Jestem początkującym elektronikiem więc w w moim pytaniu może być parę nieścisłości. Szukam schematu prostego nadajnika i odbiornika typu włącz/ wyłącz (takiego jak pilot do samochodu), który byłby w stanie wykonać mało doświadczony elektronik. Szukałem takiego schematu, ale albo występowały w nim bardzo trudno dostępne elementy, albo był on masakrycznie skomplikowany, albo miał kosmiczne koszty wykonania. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże. Z góry dziękuje.
    Moderowany przez TONI_2003:

Przeniesiono z Schematu/instrukcji/artykułu | Requests ! Post z dublowany i raportowany.

• REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2532124
    zdzislaw2
    Poziom 18  
    Ocena: 37
    Sam kiedyś wykonałem takie "cudo". Lecz jeżeli jesteś początkującym elektronikiem odradzam Ci samodzielną budowę od tzw. zera zacznij natomiast od zakupu kitu z gotową płytką i elementami za kilkanaście złotych. Poprostu zmontujesz i działa. Powodzenia.
  • REKLAMA
  • #4 2532353
    wiesiekm
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    @zdzisaław2 jaki rezonator zastosowałeś w nadajniku?
  • #5 2532412
    zdzislaw2
    Poziom 18  
    Ocena: 37
    Przepraszam, ale robiłem ten układ ok. 6lat temu i będę miał mały kłopot z odszukaniem schematu. Jak tylko znajdę to go przedstawię.
  • REKLAMA
  • #6 2532439
    Matheush18
    Poziom 12  
    zdzislaw2 mogłbyś mi podać jakiś link do kitu tego typu za kilkanaście złotych, bo ja szukałem i znalazłem albo ZNACZNIE przekraczające kilkanaście złotych albo pilot z odbiornikiem, ale nie sam tylko z centralką alarmową i też po dużych kosztach. Byłbym wdzięczny gdyby to był kit nawet do 30zł, ale nie więcej. Z góry dzięki.
  • #8 2533407
    Matheush18