Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek w Renault Clio II

05 Maj 2006 21:59 23101 19
  • Poziom 11  
    Centralny zamek w Renault Clio II
    Mam problem z zamykaniem, nie posiadam pilota a zmykanie kluczem drzi nie powoduja zamykania całości.
    Zamykanie z przycisku na środkowym tunelu działa OK.
    Czy tylko jest potrzebny pilot??? gdzie szykać rozwiązania problemu ??
  • Poziom 26  
    witam możesz zastosowac autoalarm lub sterowanie radiowe do zamykania wszystkich zamków
    pozdrawiam
  • Poziom 11  
    @Trawik
    Tzn że kluczykiem nie zamknę calości ?????
  • Poziom 26  
    zamkniesz ale dopiero wtedy jak usunisz usterkę (zobacz do siłownika w dzrzwiach kierowcy)
  • Poziom 11  
    Do siłownika idą tylko dwa przewody.
    Żadnych innych (luźnych) kabelków nie znalazłem.
  • Poziom 9  
    Mogę się mylić, ale przynajmniej w C2phI centralny nie działa na zasadzie, że kręcenie kluczem otwiera wszystkie zamki tylko na tej, że naciśnięcie guzika to powoduje.
    Sprawdzałem jak miałem sprawny kluczyk jeszcze ;)
  • Poziom 43  
    W drzwiach nie ma switcha do sterowania reszta silownikow.Ten system jest sterowany tylko z pilota/klucza i przycisku na konsoli centralnej.Mozna to jednak zrobic dodajac switch w drzwi,ktory podawac bedzie mase naprzemiennie do otwarcia i zamkniecia(tak podaje mase przycisk wewnatrz auta)Sterownik zamka to zespolony modul kontroli nadwozia-UCBIC,UCH(roznie zwa)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czyli: w tym aucie nie ma siłowników typu master, czyli sterujących. Są tylko siłowniki wykonawcze - slave.
    Możesz dołożyć switcha lub cały siłownik master w drzwiach kierowcy, przeciągnąć trzy przewody i zrobić sterowanie z zamka lub dołożyć jakiś radiosterownik/alarm i zrobić sterowanie z pilota.
  • Poziom 1  
    Chyba ktoś mi tutaj pomożę. Mam centralny ale od strony kierowcy jest master 4 przewody. Nie działa w tym wszystkim siłownik w dzwiach posażera. W przyłączu modułu tym między dzwiami kierowcy a karoserią jest jeden prawdopodobnie ukruszony przewód czarny chyba właśnie od siłownika drzwi pasażera. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do jakiego koloru przewodu należy go przylutować aby ruszyło. Mam clio II 1996 silnik 1,2.
  • Poziom 13  
    Sadzac logicznie czarny do czarnego- ewentualnie do masy czyli "-"
  • Poziom 9  
    To ja się podczepię.
    Również mam problem z centralką w clio II 98r, już próbowałem synchronizacji kluczyka ale nadal auto nie reaguje. Wszystkie diody świecą.
    Centralka od wewnątrz z panelu działa natomiast z kluczyka nie i dodam że mam tylko jeden kluczyk z przyciskiem. Czy jest jakakolwiek możliwość że winą jest bezpiecznik? Znalazłem niby sposób na synchronizacje kluczyka ale nie wiem czy dobrze to robię ;/ proszę o odpowiedź czy podczas synchronizacji kluczyk ma być w stacyjce i czy wcisnąć i przytrzymać trzeba przycisk na panelu i czy ma znaczenie czy przycisnę symbol otwierania czy zamykania?
  • Poziom 32  
    Posiadasz kluczyk radiowy czy na podczerwień ??
  • Poziom 9  
    Nie znam się ale raczej na podczerwień pod sufitem jest ten czujnik. Jak próbowałem synchronizacji to włączyła się jeszcze dioda przy lewarku Mam w dokumentach auta ten kod i jest nawet instrukcja obsługi urządzenia alarmowego na awaryjne wyłączanie alarmu tylko nie wiem czy analogicznie do tych czynności włącza się alarm ;/ Wciśnięcie przycisku według instrukcji powoduje zamknięcie centralnego zamka oraz włączeniu alarmu. Jestem trzecim właścicielem auta czy możliwe jest że któryś z poprzednich właścicieli mógł mieć wpływ na dezaktywacje zamykania centralnego zamka kluczykiem w sposób inny niż przez wymianę baterii i reset kluczyka? Cały proces polega na naprzemiennie włączaniu i wyłączaniu stacyjki i czekaniu tyle błyśnięć diody i le wynosi kolejna z liczb kodu. Dodam że wszystkie diody świecą a bateria jest ok. Pisze jeszcze w książce serwisowej że baterie może wymienić jedynie pracownik renault.
  • Poziom 32  
    My chyba mówimy o inych samochodach. W Clio II nie ma oryginalnie diody koło lewarka tylko jest na dioda imo na liczniku, a kod blokady rozruchu można użyć tylko za pomocą urządzenia serwisowego ( clip, nxr, xr25 ....). Nie da się go wprowadzić za pomocą liczenia błysków diody.
  • Poziom 43  
    Genek- poprosimy chyba autora tematu o podanie rocznika auta, to wiele wyjaśni i pozwoli skupić się na najwłaściwszym modelu i problemie, jaki go trapi, prawda?
  • Poziom 9  
    milejow napisał:
    Genek- poprosimy chyba autora tematu o podanie rocznika auta, to wiele wyjaśni i pozwoli skupić się na najwłaściwszym modelu i problemie, jaki go trapi, prawda?

    Nie jestem autorem tematu o ile o mnie chodzi ;] a rocznik 98 hatchback jeśli to coś pomoże :D I proszę jak ktoś wie to czy muszę do serwisu ASO czy jest inna opcja czy po prostu najłatwiej założyć nową centralkę zapłacę ponad 100zł ale będę miał spokój przynajmniej
  • Poziom 12  
    Witam,
    Z tego co się orientuję mam też w drzwiach kierowcy Slave (dwa kable). Czy taki
    Code:
    http://allegro.pl/item1182165486_silownik_slave_lub_master_najlepszy_na_allegro.html Master 
    będzie pasować ?
  • Poziom 1  
    Witam miałem problem z zamkiem centralnym w clio II, 2000r.
    Udało mi się usunąć usterkę i podaje jak to zrobić.
    1. Siedząc w samochodzie zamykamy wszystkie drzwi.
    2. Naciskamy przycisk zamykania drzwi zamieszczony koło popielniczki i trzymamy do momentu aż zaświeci się ciągłym światłem dioda na zegarach.
    3. Następnie wciskamy w kluczyku kilka krotnie przycisk, powinno nastąpić zamknięcie i otwarcie samochodu.
    4. Później tylko próba z zewnątrz auta.

    powodzenia.
  • Poziom 12  
    Witam, podłączę się pod temat,
    Mam problem z podłączeniem sterowania fabrycznym centralnym zamkiem z centralki alarmowej. Samochód, to Renault Clio 2002r. 1,5dci.
    Nie wiem za bardzo jak to ugryźć, bo w centralce mam do wyboru sterowanie plusem lub minusem, a na przewodach fabrycznego sterownika pojawia się plus po naciśnięciu przycisku na pilocie lub wewnątrz auta. Problem w tym, że gdy go nie naciskam, to jest tam masa...
  • Poziom 43  
    Podłącz się pod przycisk sterowania zamka wewnątrz auta, te kable co namierzyłeś to zasilanie siłownika