logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Thomson 25DG22E - długi start, brak wizji, jaskrawy obraz, migająca dioda LED

Nemesis4444 06 Maj 2006 11:24 1599 5
REKLAMA
  • #1 2597548
    Nemesis4444
    Poziom 11  
    Witam.
    Od razu napiszę że jestem laikiem w kwesti usterek telewizorów ale posiadam wyżej wymieniony telewizor a mam z nim kilka problemów.
    Oddałem go do naprawy ale gościu stwierdził że stało się najgorsze i że padł kineskop. Jak wiadomo poziom niektórych "fachowców" nie jest zbyt wysoki więc postanowiłem zapytać na tym forum :D
    Żeby łatwiej było zdiagnozować co jest z nim nie tak opiszę jakie są usterki.
    Otóż:
    1. od około roku telewizor długo się włącza po przejściu z trybu StandBy (około13-14 sekund);
    2. czasami po włączeniu jest tylko fonia (brak wizji);
    3. kilkutrotnie przy próbie włączenia z trybu StandBy dioda LED na panelu miga na pomarańczowo (jest to związane z kodem błędu lecz nigdy nie liczyłem ile razy miga :|);
    4. i naważniejsze! Obraz jest bardzo jaskrawy (np. twarze ludzi są pomarańczowe, a jasne elementy świecą się mocną łuną - najbardziej biel i żółć).
    Czytając wiele postów na tym forum przypuszczam że mogą być do wymiany kondensatory lub trafopowielacz lecz jak pisałem jestem totalnym laikiem i chciałem się upewnić czy ja mam rację czy pseudo-fachowiec.
    Z góry pięknie dziękuję za każdą odpowiedź i przepraszam za długi post ale chciałem być szczególowy :D
  • REKLAMA
  • #2 2597763
    Krawczak
    Poziom 31  
    Ocena: 50
    Witaj, najprosciej będzie jak wezwiesz drugiego Fachowca który zmierzy ci emisje kineskopu i będzie wiadomo co jest grane .Pozdr
  • REKLAMA
  • #3 2597867
    Mirek Z.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 531