logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować Bluetooth USB Adapter ES-388 z Samsung E360E?

Brylant_22 25 Cze 2006 19:45 3329 6
REKLAMA
  • #1 2763146
    Brylant_22
    Poziom 16  
    Ocena: 11
    Witam
    Mam straszny problem i prosze o pomoc tu każda rada jest cenna. :P
    Kupiłem sobie zestaw "Bluetooth USB Adapter ES-388" z zamiarem przesyłania se muzy na komóre "Samsung E360E" Wszystko zainstalowałem. I tu PROBLEM !!! Nie moge sie połaczyć ?? Teraz to juz kompletnie niewiem jak to ustawic w PC czy mam ustawic komputer jako server, deskopt, laptop,?? Czy zostawic DHCP jakie ip Wpisac w Kompie ?? Jestem w tym zielony prosze o wzkazówki i rady. Z góry Dziekuje i Pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 2763644
    de_mon
    Poziom 14  
    Ocena: 1
    Witam

Komputer ustaw jako Desktop. DHCP oraz aders IP możesz sobie odpuścić, gdyż nie jest to potrzebne do przesyłania plików z PC do komórki i odwrotnie (jest to konieczne jedynie przy tworzeniu sieci komputerowej działającej poprzez bluetooth).
    Następnie należy sparować urządzenia, tzn. Komputer i telefon. Zarówno jedno jak i drugie należy ustawić na tryb wykrywalności (publiczny) i w jednym z nich (najlepiej w komputerze) włączyć wykrywanie urządzeń.
    Po wykryciu w jednym z nich (znów najlepiej komputer) trzeba ustalić kod (dowolny np 0000 lub 1234), a w momencie gdy drugie urządzenie poprosi o kod, należy wpisać ten wymyślony.
    Gdy urządzenia są już połączone należy wykorzystać usługę "File Transfer" lub inną podobną, która będzie dostępna z usług oferowanych przez urządzenie przyłączone tzn. telefon, i już można kopiować pliki w obie strony. Czasami można też skorzystać z opcji "Wyślij do.../Interfejs Bluetooth (Urządzenie bluetooth), dostępnej z menu kontekstowego po kliknięciu prawym klawiszem myszy na wybranym pliku.