logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat bistabilnego włącznika impulsowego 12V do LED, wentylatorów, przekaźnika

Kozzi2 29 Cze 2006 03:20 14322 6
  • #1 2773460
    Kozzi2
    Poziom 20  
    Ocena: 19
    Potrzebuę schemat, na podstwie którego mógłbym zrobic wyłącznik, który włączałby i wyłączał od impulsu prądu, tzn. jeden impuls włącza, a drugi wyłącza i tak w kółko. najlepiej jakby ten układ mógł działac na 12V. Moc wystarczająca do zasilania kilku LED, wentylatorków, lub przekaźnika.

Jestem początkujący w tej dziedzinie, więc proszę o wyrozumiałośc za błędy
  • #3 2775239
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 2775253
    Kozzi2
    Poziom 20  
    WojcikW napisał:
    Można kupić przekaźnik bistabilny, lub zrobić układ realizujący taką funkcję na dwóch zwykłych przekaźnikach.

Czy możesz mi przedstawic na schemacie połączenie tych dwóch przekaźników??,
    bo mi chodzi o to żeby cały układ był jaknajmniejszy
  • #5 2775308
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 2775323
    Kozzi2
    Poziom 20  
    Dzięki WojcikW :D , o coś tkiego mi właśnie chodziło
  • #7 2775516
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  

Podsumowanie tematu