logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować GuardX z centralą Integra 64? Problem z uruchomieniem programu

jjjanek 28 Lip 2006 22:47 9907 6
  • #1 2860267
    jjjanek
    Poziom 18  
    Ocena: 46
    Witam potrzebuje pomocy przy podłączeniu i skonfigurowaniu programu, GuardX w centrali integra 64 właśnie ją założyłem i jestem pod wielkim wrażeniem dodam, że jestem amatorem centrala odpaliła mi bez najmniejszych problemów do tego użyłem programu dload przy pomocy, którego konfigurowałem, ale mam problem, jeśli chce uruchomi GUARDX, ponieważ JAK GO URUCHAMIAM ROBIE TAK
    1 WYBIERAM COM
    2TWORZE NOWY SYSTEM NP. DOM
    3 WCHODZĘ W KONFIGURACJE WPISUJE IDENTYFIKATOR CENTRALI (IDENT. INTEGRA)
    4 WPISUJE HASŁO 1111 I nic program nie rusza, jeżeli możecie doradzacie mi, co robie źle dodam, że w trybie serwisowym poustawiałem obsługa guard może źle podaje hasło do programu?
  • Pomocny post
    #2 2860278
    jarek1
    Poziom 27  
    Ocena: 47
    Podłączyłeś się do klawiatury LCD a nie do płyty?
  • #3 2860401
    jjjanek
    Poziom 18  
    Jestem podłączony do płyty centrali przewodem program dload działa (a hasło ) jakie wpisac podczas uruchamiania guardx

Chciałem prosić jeszcze o jedną radę jak ustawić by w manipulatorze na bieżąco pokazywał mi Np. naruszone wejście, bo jak do tej pory pokazuje mi datę oraz godzinę i jedną kropkę w ca 10 pokazywał mi naruszenie Np. salon a gdy zazbrojłem to pokazywał system czuwa pozdrawiam
  • Pomocny post
    #4 2861386
    SMDmaniak
    Poziom 23  
    Ocena: 31
    Program GuardX współpracuje z centralą alarmową INTEGRA za pośrednictwem łącza RS-232 manipulatora LCD centrali alarmowej
    (nie jest możliwa łączność z portem RS-232 płyty głównej centrali).