logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HIGHSCREEN MS 1797 XL - pulsujące poziome linie na ekranie, szczególnie na białym tle

PiotrekE 13 Sie 2006 19:05 2239 14
REKLAMA
  • #1 2912375
    PiotrekE
    Poziom 13  
    Witam!
    Mam problem z monitorem którego nazwę wymieniłem w temacie.

Na ekranie widoczne (u dołu i u góry) poziome linie (pasy) - wygląda jakby pulsował obraz, szczególnie to jest widoczne gdy jest wyświetlany biały kolor.

Jako ,że jestem początkującym i niedoświadczonym elektronikiem proszę o sugestie.
  • REKLAMA
  • #2 2912497
    Lukalago
    Poziom 26  
    Ocena: 72
    Na początek wymień kondensatory el. w zasilaczu i w odchylaniu.
  • REKLAMA
  • #3 3003026
    Scarab
    Poziom 11  
    Ocena: 6
    Dopisze sie gdyz mam podobny problem z tym samym monitorem.
    Tak samo jak u kolegi widoczne sa u mnie poziome pasu u gory i na dole ekranu, jednak glownym problemem jest rozszerzajacy sie w pionie obraz znikajacy poza ekran przy minimalnych nastawach wysokosci w menu. Po wlaczeniu zimnego monitora (przy ustawieniu rozmiaru V w menu na minimum) u gory i na dole widoczne sa czarne pasy, jednak z czasem obraz rozszerza sie w pionie az do wyjscia poza ekran. Wszystkie elektrolity w odchylaniu sa wymienione, jednak problem nie ustal. Gdzie dalej szukac przyczyny awarii?
  • REKLAMA
  • #4 3013602
    Lukalago
    Poziom 26  
    Ocena: 72
    A elektrolity w zasilaczu?
  • #5 3126339
    aceton
    Poziom 26  
    Ocena: 94
    i jeszcze ja sie dopisze rozwiazaliscie moze ten problem ??
    plaga jakas czy patent na to bedzie dokladnie mam to samo?!?
  • #6 3130132
    PiotrekE
    Poziom 13