logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tani tuner do FTA/Cyfry +, dobrze działający ze spliterem

viperPL 21 Sie 2006 19:40 2204 3
REKLAMA
  • #1 2938434
    viperPL
    Poziom 16  
    Ocena: 24
    Witam.

Po wielkim boju wyboru przewodów, multiswitcha i calej reszty do instalacji TV w domku musze wybrać jakiś tunerek , w chwili obecnej będzie to 1 sztuka

Założenia sa takie:

1. Powinien dobrze współpracować ze spliterem - w przyszłości mam zamiar kupic jakis legalny pakiet Cyfry+ i rozdzielić go na kilka odbiorników używając splitera C+

2. Powinien odbierać programy FTA bez kart - czyli łatwa zmiana softu (jestem mocno początkujący w dziedzinie TV SAt)

3. Nie oczekuję fajerwerków, aczkolwiek nie chce jakiegoś kloca w którym przełączanie pomiedzy programami trwa 10 sekund

4 CENA - juz dosyć sporo pieniędzy wydałem na cała instalację (multiswitch, konwerter, przewody, itp itd) więc nie zostało mi za wiele na tuner - a muszę coś mieć aby sprawdzić czy to co zmontowałem działa , wiec coś do 200-250 zł.

Myślałem o uzywanym DSB 3010 (sprzedawcy spliterów piszą ze dobrze dziala ze spliterami) - ten chyba tylko jako uzywany mozna kupic ?? jest sens pchać sie w używany tunerek ?

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2938852
    leskes
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    witam, nie posiadasz zbyt duzo kasy dlatego wybor jest maly, dlatego radze popatrzyc na tunery z rodziny Ferguson ze slotem na karte,sa latwe do edukacji i latwo zdobyc do nich oprogramowanie ,pozdr
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 2938982
    MIREK54
    Poziom 26  
    Ocena: 34
    Ale nie współpracują dobrze z tanimi spliterami (pic).