Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer (Audigy + Amplituner Pioneer + Zestaw g. 5.1)

28 Sie 2006 14:08 1087 4
  • Poziom 2  
    Witam,

Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie powitać, jako ,że jestem tutaj "świeżakiem"

Mam taki problem: Wczoraj dostałem zestaw głośników Sony 5.1 oraz amplituner pioneer VSX-D710s. Mam w związku z tym kilka pytań. Jako, iż jestem totalnym laikiem w tych sprawach (nie ma co ukrywać - po prostu się nie znam na tym) przepraszam wszystkich za mój dziwny "prosty język"

Zaczynam więc:
    - Czy można podłączyć (i jak) komputer do wzmacniacza posiadając kartę Sb Audigy ( wyjście 5.1) zarazem podłączając zestaw 5.1
    - i jak "choliwka" podłączyć sub'a do Pioneera. Mam tam wyjście na chinche Line (in,out) oraz zwykłe na końcówki kabli na głośniki.

Pozdrawiam
    Paweł
  • Poziom 18  
    Zrób jakieś większe zdjęcie tyłu tego amplitunera, bo z tego za zamieściłeś nic się nie da odczytać:)
  • Poziom 10  
    wszystko powinno być opisane w instrukcji :) chyba że jej nie posiadasz.
    Amplituner do komputera możesz podłączyć jednym kablem jak i trzema. Jednym (o ile masz wyjście SPDIF) jest to kabelek chinch, a trzema to tak samo jak creativ'y(kabelki mają po jednej stronie małego Jacka, a na drugim końcu dwa chinche) tylko nie wiem dokładnie jak do amplitunera, ale w instrukcji wszystko powinno byc opisane.
    Pozdrawiam:)
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie,

Ze zdjęciem mogą być problemy (nie posiadam aparatu cyfrowego, ale postaram się poszukać na necie jeszcze) w instrukcji nie za bardzo pisze.
    Jednym kabelkiem to wiem jak podłączyć, ale wtedy tracę 5.1 :(.
    Czy można by zrobić tak, że np. lewy przedni kanał z karty podpinam do lewego przedniego kanału w ampli ? takie jakby przedłużenie, nie mam tylu kabli, dlatego ważna jest dla mnie strona teoretyczna, by nie wydawać nie potrzebnie pieniędzy.