Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z BSI Peugot Partner 2002 2,0HDI sterownik Siemens

01 Wrz 2006 23:34 3557 3
  • Poziom 15  
    Problem polega na tym że jest to auto po wypadku dość poważnym. Stare BSI, sterownik silnika, uległy uszkodzeniu. Sterownik silnika jest bez CAN. NOwy sterownik nowe BSI i licznik pojechało do fachowców Którzy mieli zdjąć immo i ustawić przebieg. Po zamontowaniu do auta BSI startuje bo działają awaryjne, kierunki, wycieraczki. Kontrolka Immo świeci światłem ciagłym, gaśnie po odpaleniu auta na Samostarcie. Auto bez pomocy Samostartu nie chodzi. W Silniku jedna usterka nieznana sprawdzane KTS. Licznik nie chce się ustawić. Mam prośbe jeżeli ktoś dysponuje wiadomościami na których pinach w BSi powinno być zasilanie, jakie piny to transmisja do licznika, jakie do sterownika silnika był bym bardzo wdzięczny. Nie pogardze też wiadomościami jak sprawdzić czy BSI działa. BSI jest na Necu ma trzy kostki żółta, niebieska i brązowa. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  • SterControl
  • Poziom 10  
    Lewand napisał:
    Problem polega na tym że jest to auto po wypadku dość poważnym. Stare BSI, sterownik silnika, uległy uszkodzeniu. Sterownik silnika jest bez CAN. NOwy sterownik nowe BSI i licznik pojechało do fachowców Którzy mieli zdjąć immo i ustawić przebieg. Po zamontowaniu do auta BSI startuje bo działają awaryjne, kierunki, wycieraczki. Kontrolka Immo świeci światłem ciagłym, gaśnie po odpaleniu auta na Samostarcie. Auto bez pomocy Samostartu nie chodzi. W Silniku jedna usterka nieznana sprawdzane KTS. Licznik nie chce się ustawić. Mam prośbe jeżeli ktoś dysponuje wiadomościami na których pinach w BSi powinno być zasilanie, jakie piny to transmisja do licznika, jakie do sterownika silnika był bym bardzo wdzięczny. Nie pogardze też wiadomościami jak sprawdzić czy BSI działa. BSI jest na Necu ma trzy kostki żółta, niebieska i brązowa. Z góry dziękuje i pozdrawiam.


    В старом BSI есть процессор NEC, его нужно считать, а потом записать в новый BSI. В компютере находятся даные о пробеге, ключах и т.д.
  • SterControl
  • spec od auto-elektro
    Sergey_RV napisał:
    В старом BSI есть процессор NEC, его нужно считать, а потом записать в новый BSI. В компютере находятся даные о пробеге, ключах и т.д.

    calkowicie sie zgadzam z kolegą
    jest tez inne wyjscie, zawieśc samochód do tych co kopali w kompie i bsi bo prawdopodobnie cos uwalili lub nie tak zrobili,
    należało by użyc tez innego testera , który ma wiecej możliwosci odczytu informacji
  • Poziom 15  
    Powalczyłem z tym BSI. Okazało się że fachowcy którzy je robili wyzerowali przebieg i w liczniku i w bsi. Dlatego nie chciało się ustawić. Pożyczyłem licznik z samochodu Szwagra podłączyłem po chwili miałem już ładny przebieg. Na orginalnym liczniku BSI też ustawilo przebieg. Natomiast co do silnika fachowcy rzeczywiście zdjeli immo ze sterownika tylko, że steownik był uszkodzony. Wziołem inny przeprogramowałem eprom który tam siedzi i auto ożyło!!!! Radości było wiele do domu szedłem pieszo. Temat uważam za zamknięty Dziękuje i pozdrawiam.[/i]