logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy telefon KX-T7030X nadaje się do programowania centralki KX-TA308?

billdebill 07 Wrz 2006 08:51 1626 6
REKLAMA
  • #1 2995399
    billdebill
    Poziom 2  
    Witam,

Nie mam żadnego doświadczenia w programowaniu centralek telefonicznych. Niestety stanąłem w obliczu konieczności zajęcia się centralką KX-TA308. Przeczytałem wypowiedzi i porady na forum i ściągnąłem nieco dokumentacji. Z tego, co zdążyłem się zorientować, centralkę można zaprogramować zewnętrznym programem (ta opcja odpada, bowiem centralka ma uszkodzony mechanicznie port COM) lub przy pomocy dedykowanego aparatu telefonicznego. Moje pytanie jest następujące: czy nadaje się do tego celu aparat KX-T7030X? Czy może powinienem zakupić coś innego? Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 2996122
    gumigk
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Nie masz po co inwestować w inny aparat ten ci zdecydowanie wystarczy. Ja takiego uzywam. Wpinasz go w pierwszy port wewnetrzny, przełącznik z tylu aparatu ( memory ) przełaczasz w pozycje program i heja.
  • REKLAMA
  • #3 2997636
    billdebill
    Poziom 2  
    Witam ponownie!

Dziekuję bardzo za odpowiedź. Choć wspomniany aparat wyglądał na mocno wysłużony, zadziałał bez problemów! Samo programowanie okazało się być do opanowania (przynajmniej na podstawowym poziomie). Oczywiście między innymi dzięki lekturze postów na elektroda.pl. :)
  • REKLAMA
  • #4 3909913
    Dagmaraelipsa
    Poziom 2  
    Witam, a czy ktos moze sie orientuje jakie jest haslo restartujace cala centralke KX-T7030X? Musze powprowadzac nowe dane i musze uzyc kodu zabezpieczajacego czy jakiegos programowego, ktorego nie znam i chcialabym powrocic do ustawien fabrycznych, bowtedy standardowe haslo to 1,2,3,4. Mam racje?
  • #5 3910643
    jacekc3
    Poziom 21  
    Ocena: 36