Witam
Właśnie stałem się posiadaczem centralki Panasonic KX-TA308.
Przeglądnąłem forum, ale chyba jestem zbyt wielkim laikiem, żeby samodzielnie wyłapać interesujące mnie informacje.
Pytania:
1 - Centarlkę podłączam do portu COM w kompie - 9pin.
Mam kabelek 1 do 1 czyli pin do pina, ale program (install_kxta.exe) nie może się połączyć.
Czyżby trzeba zrobić jakiś przeplot?
Znalazłem na forum schemat podłączenia ale dotyczy on połączenia portu 9pin vs 25 pin ....
(Nie wspomnę o czytelności schematu dla laika ......)
Jaki kabelek mam zastosować?
2 - Nie mam telefonu systemowego.
Centralka będzie podłączona do komputera (COM 9-PIN).
Jaki program zastosować do programowania centralki w mojej sytuacji?
Najlepiej darmowy, ponieważ nie bardzo mnnie stać na zakup.
Sprzęt dostałem w rozliczeniu od klienta, który nie płacił mi przez ponad rok, a teraz wypchał się centralką panasonica, twierdząc, że to bardzo fajny sprzet.
Że fajny to już widzę, tylko chciałbym z niego skorzystać, w miarę możliwości nie dopłacając do interesu.
3 - Z tego co mi wynikło z przeglądania forum, to widzę, że nie ma polskiej instrukcji do tego sprzętu.
Nawet gdyby była, to nie siedzę w temacie telefonicznym i rozpracowanie takiej instrukcji to dla mnie czarna magia.
Może więc znajdzie się jakaś dobra dusza (mieszkam w Zabrzu) która za niewielką opłatą podjechała by do mnie i skonfigurowała ?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Właśnie stałem się posiadaczem centralki Panasonic KX-TA308.
Przeglądnąłem forum, ale chyba jestem zbyt wielkim laikiem, żeby samodzielnie wyłapać interesujące mnie informacje.
Pytania:
1 - Centarlkę podłączam do portu COM w kompie - 9pin.
Mam kabelek 1 do 1 czyli pin do pina, ale program (install_kxta.exe) nie może się połączyć.
Czyżby trzeba zrobić jakiś przeplot?
Znalazłem na forum schemat podłączenia ale dotyczy on połączenia portu 9pin vs 25 pin ....
(Nie wspomnę o czytelności schematu dla laika ......)
Jaki kabelek mam zastosować?
2 - Nie mam telefonu systemowego.