logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Laptop do 2300zł - moze Acer ? (link do laptopa za 2000)

damianlg 23 Wrz 2006 16:24 1269 3
  • #1 3049148
    damianlg
    Poziom 12  
    Ocena: 12
    Witam, chcę kupić laptopa na dniach, wcześniej nie miałem i nie chciał bym popełnić jakiegoś głupiego błędu. Poczytałem tutaj troche poradników.

Może być to laptop używany, ale raczej mało używany i z nowszych.
    Cena do 2300zł.
    Spodobały mi się Acery, jezeli chodzi o wygląd zewnętrzny, choć wiadomo wygląd zewnętrzny to nie wszystko (w sumie to mało ważna sprawa)

Co myślicie o tym ? Widziałem na allegro jednego acera używanego i miał strasznie wytarte boki, hmm chyba mają słabe obudowy, które sie wycierają to mnie do tego modelu trochę zniechęca.

Jestem studentem, przeznaczenie laptopa: internet, muzyka, film od czasu do czasu, pakiet office, projekty w prostych systemach do programowania typu c++, to można pominąc w sumie bo takie programy chodzą bez problemów na 500mhz z 128mb ramu.
    Chciałbym też wifi do internetu bezprzewodowego.
    Gry raczej odpadają, nie gram już od kilku lat.
    Acha z uwagi, że będe często chodził z tym laptopem postawił bym też na dobrą baterie, które takie mają ?

Mam tez propozycje uzywanego od zaufanego kolegi. Oto model:
    http://allegro.pl/item128...p_digicomp.html

Cena od kolegi 2000zł. Co powiecie o tym ?

pozdrawiam.
  • #2 3049970
    Fantomen
    Poziom 20  
    Ocena: 19
    Jeżeli zależy Ci na dobrej baterii odradzam Acery, sam mam takiego i mialem stycznosc z kilkoma innymi Acerami. Co prawda maja kilka wad ale jestem z niego zadowolony tylko z baterii korzystam raz na ruski rok.
  • #3 3050193
    Xyrovaqs
    Poziom 23  
    Ocena: 30