logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ASRock P4i65G + Celeron D 335 2,8 Ghz BĘDZIE COŚ Z TEGO?

goral15 29 Wrz 2006 11:37 2586 9
REKLAMA
  • #1 3068208
    goral15
    Poziom 11  
    witam! tutaj na forum jestem początkujący, ale to wcale nie znaczy ze jakas straszna lama :P

ale nie w tym rzecz :)
    otóż nabyłem ostatnio procka takiego jak w temacie (Celinka D 2,8 Ghz) i myśle nad wyborem płyty pod niego. a ze nie mam zbyt duzo funduszy, to patrze w kierunku płytki ASRock P4i65G http://www.asrock.com/product/P4i65G.htm

tylko zastanawiam sie czy na tej plycie bedzie sie dalo wyciagnac z tego procka wymarzone 3,5Ghz? czy ona wogole nadaje sie do kręcenia? jeśli nie ta, to jaka inna?
    na benchmarku fajnie sie im krecil ten procesorek http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/Celeron_D/strona-1.html, ale płyta GigaByte'a to duzo wiekszy wydatek...

myśle jeszcze nad Asus P4P800-X Intel 865PE http://pl.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=181&l1=3&l2=12&l3=31, ale ona nie ma zintegrowanej grafiki, a na poczatek taka mi jest potrzebna (za jakis czas dokupie cos lepszego).
    ewentualnie Asus P4S8X-MX http://pl.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=0&model=494&modelmenu=1

sam juz nie wiem :/

ma ktos moze jakies doswiadczenie z tym ASRock'iem? bo jesli dalo by sie na niej krecic, to plytka chyba niczego sobie :)

czekam na jakies rzeczowe wypowiedzi i sugestie!

POZDRAWIAM - Wojtek
  • REKLAMA
  • #2 3073178
    SP5IT
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1687
    Za znawcę się nie uważam, ale:
    Asrock to szmelc do podkręcania.
    Chcesz mieć dobre wyniki to czeka cię inwestycja w dobrą (drogą) mobo Asusa i pamięci, które temu sprostają, że nie wspomnę o zasilaczu.
    Mobo to podstawa. Jak masz nędzną, to nie spodziewaj się rewelacji.
    Michał
  • REKLAMA
  • #3 3073691
    goral15
    Poziom 11