logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć głośniki 90W do radia samochodowego 4x40W?

bober-ek 04 Paź 2006 14:54 3010 8
REKLAMA
  • #1 3084353
    bober-ek
    Poziom 10  
    Witam. MAm proplem a nie znam się na samachodowym sprzęcie audio.
    W jaki sposób podłączyć 2 głośniki po 90W do radia 4x40W? I czy jest taka możliwość? Z góry dziękuję za wypowiedzi

Pozdrawiam

bober-ek:D
  • REKLAMA
  • #2 3084416
    forestx
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 496
    Da się.
    Poszukaj "mostkowanie wzmacniacza".
  • #3 3084859
    bober-ek
    Poziom 10  
    Wszystko co znalazłem dotyczy mostkowania wzmacniaczy a mi chodzi o to by po radio nie podłączać 4 głośników tak jak mam do tej pory tylko 2 mocniejsze. Nie mam pojęcia jak to zrobić.... :([/url]

Dodano po 1 [minuty]:

Wszystko co znalazłem dotyczy mostkowania wzmacniaczy a mi chodzi o to by po radio nie podłączać 4 głośników tak jak mam do tej pory tylko 2 mocniejsze. Nie mam pojęcia jak to zrobić.... :( :( :(
  • REKLAMA
  • #4 3084930
    yasiu_kam
    Poziom 14  
    Ocena: 23
    nie da sie mostkowac zwyklego radia a tylko Pioneery z najwyzszej polki wiec lepiej kup wzmacniacz byle nie VK albo First :) pozdro
  • #5 3084964
    powalla
    Moderator CarAudio
    Ocena: 737
    bober-ek napisał:
    Witam. MAm proplem a nie znam się na samachodowym sprzęcie audio.
    W jaki sposób podłączyć 2 głośniki po 90W do radia 4x40W? I czy jest taka możliwość? Z góry dziękuję za wypowiedzi

Pozdrawiam

bober-ek:D

Podłącz jeden głośnik do jednego kanału ,a drugi do drugiego( trzeci i czwarty kanał zostanie pusty)Napisz też co to za głośniki(te 90w to max czy RMS ),bo radio to tylko ma 4x20w RMS.Nie radzę mostkować końcówek radia.
  • REKLAMA
  • #6 3085245
    elektryk1e
    Poziom 22  
    Ocena: 34