Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaz w astrze. Gdzie jest czujnik spalania stukowego? Jak wygląda?

simek10 05 Paź 2006 15:21 2085 10
  • #1 05 Paź 2006 15:21
    simek10
    Poziom 14  

    Witam.
    Mam problem z gazem w astrze.Moje auto to posiada silnik 2.0 GSI 150KM. Problem jest taki ze nie mozna dobrze ustawic gazu w tym aucie przy pelnym komputerze,tzn silniczek krokowy od dawki gazu jakos dziwnie chodzi, nie zawsze da sie jechac nawet na gazie. Facet od gazu twierdzi ze jest to wina sondy Lambda.Dodam ze caly czas swieci mi zolta kontrolka od silnika niezaleznie czy jest to benzyna czy LPG.Auto posiada komputer (MID-a).Jakis mechanik inny stwierdzil po odczycie z gniazda diagnostycznego ze jest padniety czujnik spalania stukowego lub komputer.W ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik spalania stukowego i jak wyglada?Aha po wymianie silniczka krokowego na reczny zawor problem troche zniknal ale nie chodzi to jak powinno. Instalacja LPG jest firmy Lovato.
    Bardzo prosze koledzy pomozcie cos, bo juz mam dosyc wizyt w zakladach i ciaglego ustawiania tego gazu.
    Pozdrawiam

    0 10
  • #2 05 Paź 2006 20:15
    tomekb
    Poziom 25  

    auto było podłaczone do kompa?
    benzyna plus LPG?

    0
  • #3 05 Paź 2006 23:36
    simek10
    Poziom 14  

    Auto bylo podlaczane pod komputer juz kilka razy.Zolta kontrolka od silnika czasami gasnie co zaczelo mnie zastanawiac.

    0
  • #4 05 Paź 2006 23:44
    tkaczyk ireneusz
    Poziom 16  

    co to za instalacja

    Dodano po 3 [minuty]:

    Może być zła emulacja sądy albo złe ustawienie

    1
  • #5 05 Paź 2006 23:49
    asterix17td
    Poziom 17  

    Gdy kontrolka gaśnie to silnik pracuje na benzynie czy na gazie?
    Pozdro

    0
  • #6 06 Paź 2006 15:30
    simek10
    Poziom 14  

    Jest to instalacja na wielopunktowy wtrysk firmy Lovato sterowana komputerem.Co do kontrolki to czasami gosnie niezaleznie czy auto jest na LPG czy tez benzynie. Mi sie wydaje ze padl mi sterownik w aucie i dlatego dzieja sie takie cyrki. MID wskazuje rozne dziwne rzeczy.

    0
  • #7 06 Paź 2006 19:02
    krzysztof konopnicki
    Poziom 13  

    Na wtyczce diagnostycznej połącz zworką z np. rozgiętego spinacza biurowego Piny AiB, włącz zapłon i licz błyśnięcia lampki kontrolnej (pomarańczowej), kody błędów są emitowane po trzy razy, zaczyna się i kończy zawsze błyśnięciami 1i2. Jedno błysk i przerwa to 1, dwa błyski i przerwa to 2. Wyniki prześlij na: autogazstrzelin(malpa)interia.pl

    Dodano po 3 [minuty]:

    Kolego tkaczyk ireneusz, daj sobie spokój z tą emulacją sondy w każdym poście bo to co piszesz wprowadza tylko w błąd ludzi poszukujących pomocy.

    0
  • #8 09 Paź 2006 13:28
    simek10
    Poziom 14  

    Jak odbiore auto z warsztatu to policze kody i przesle na podany adres.

    0
  • #9 16 Paź 2006 19:15
    simek10
    Poziom 14  

    Z mojego odczytu wynika ze mam dwie usterki o kodzie 55 i 33.
    Dzis doznalem szoku bo przejechaniu jakies 70km i wkreceniu silnika
    troche na obroty na krzyzowce chyba pekła membrana w parowniku.Stalo
    sie to juz drugi raz.Nie wiem co moze byc tego przyczyna.Dodam ze mam
    zalozony stozkowy filtr powietrza i cofa sie co jest skutkiem odciecia
    doplywu powietrza,to samo mialo dzis miejsce.Czemu poprzednio to sie
    stalo to nie mam pojecia.

    0
  • #10 17 Paź 2006 08:21
    leinadzs
    Poziom 27  

    kod 55 to uszkodzenie ECU

    0
  • #11 17 Paź 2006 12:28
    simek10
    Poziom 14  

    Jesli dobrze rozumiem tak na chlopski rozum to ECU oznacza potocznie centralke komputera pokladowego?Jesli tak to juz mi sie to nie podoba bo to dosc duzy koszt wymiany.Moze jakos da sie to naprawic?Niekiedy ta żółta kontrolka od diagnostyki silnika gaśnie ale odnosze wtedy wrazenie ze auto ma mniejsza dynamike.Gdzie mozna tanio kupic ECU?Moze ma ktos jakis schemat tego sterownika?

    0