Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nokia 3200. Nie włącza się. Reaguje na ładowarkę.

09 Paź 2006 19:27 1338 14
  • Poziom 9  
    witam.
    mam nokie 3200 i mma taki problem ze po prostu sie nie włancza ale reaguje pod ładowarka jak sie podłaczy to słychac piknięcie.wyswietlacz jest sprawny bo sprawdzałem.wiec co moze byc??ostatnio w komisie wlutowali mi do niej włacznik bo był oderwany.niemam pojęcia co jej jest prosze o odp
  • Poziom 22  
    Po wlutowaniu włącznika telefon chodził????Jeżeli tak to pewnie naderwał się znowu włącznik.
  • Poziom 9  
    nie własnie to było tak ze kupiłem ja od kolegi i ona była bez włacznika ale kolega mówił ze sie włancza i dzis mi wlutowali włacznik i teraz jak włanczam to nic
  • Poziom 22  
    Najprawdopodobniej kolega Cie zrobił w jajo, sam tu nic nie zrobisz albo oddaj koledze albo zanieś do serwisu niech Ci zrobią.
  • Poziom 9  
    nie nie ja sobiesam naprawie tylko chce wiedziec co sie mogło zepsuc
  • Poziom 22  
    Skoro przycisku nie mogłeś naprawić to wątpię żebyś dał rade sam naprawić tego fona. Zacznij od wgrania soft'u.
  • Poziom 9  
    a nastepnie gdy to niepomoze?

    Dodano po 3 [minuty]:

    wg mnie to chyba nie wina softu poniewaz cały czas on wczesniej śmigał sobie tylko ten kolega włanczał go długopisem az urwał włacznik a mi lutownica padła wiec kolega w komisie prawie za free mi przylutował hot airem
  • Poziom 22  
    To ten Twój kolega w komisie nawet nie sprawdził czy dobrze wlutował ten przycisk???
  • Poziom 9  
    przypuscmy ze jest dobrze bo napewno jest dobzre co robic ?flasz co potem jak nie bedzie chodzic?

    Dodano po 13 [minuty]:

    aha i jeszcze jedno zaznaczam ze telefon reaguje na ładowarke tzn jest to piknięcie
  • Poziom 22  
    Ale nic się nie pojawia na wyświetlaczu po podłączeniu baterii tak???Najpierw sprawdź ten przycisk czy ma przejścia a dopiero potem będziemy się martwić co dalej.
  • Poziom 19  
    Sprawdz czy są wszystkie elementy w okolicy włącznika. JEśli ktoś włączał długopisem lub czymś innym na siłe to mogły oderwać sie dwa elementy tuż pod włącznikiem. Bez nich tel nie ruszy.JEśli ich nie będzi edaj znać a napisze Ci co to za elementy.
  • Poziom 9  
    elementy sa wszystkie nic niejest oderwane
  • Poziom 22  
    Sprawdziłeś napięcie na włączniku???
  • Poziom 9  
    napięcia nie sprawdzałem ile powinno byc?
  • Poziom 22  
    To sprawdź czy wogóle jest.