Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motorola radius gm 1200. Co da się zrobić z tym sprzętem?

29 Paź 2006 13:09 8002 9
  • Poziom 10  
    witam jestem nowy i całkiem zielony, dostałem kilka sztuk takich motoroli jak bym mógł kolegów prośić o rade co da sie z tym sprzetem zrobić z gury dziekuje
  • Moderator
    Cześć.

Zacznij od przeczytania tego, co już na ten temat napisano na Elektrodzie.
    Następnie zadaj konkretne pytanie .
    Do tej pory, to co napisałeś wygląda następująco:
    "Mam samochód marki Fiat, co mogę z nim zrobić" ?
    Jak więc można Ci cokolwiek odpowiedzieć ?
    Nawet nie napisałeś z jakiego pasma jest to radio ... A jasnowidzów na forum jest coraz mniej ...

Jak nie wiesz, do czego jest to radio, to wystaw je na allegro. Tam ludzie ocenią, co ono jest warte ...
  • Poziom 10  
    właśnie nic nie wiem o tym radiu... a na elektodzie za dużo nie pisze,jak bym dużo wiedział to bym nie za smiecał forum,ja tylko porosiłem grzecznie, a tu odrazu zimny prysznic
  • Moderator
    Cześć .

Gdybyś zadał sobie troszeczkę trudu i poczytał posty z Elektrody, to byś wiedział, że za pomocą danych umieszczonych na tabliczce znamionowej radia, można dowiedzieć się prawie wszystkiego o tym radiu.
    Gdybyś je podał, to dowiedział byś się w jakim paśmie pracuje, jaką mocą, jaki ma odstęp międzykanałowy i wiele innych istotnych danych.
    Poczytaj to co już napisali inni koledzy. Nikt nie będzie jeszcze raz przepisywał tego, co już jest na Elektrodzie.
    Poza tym, to chyba spotkałeś się już kiedyś z wyszukiwarką "Google" .
    Czy tam nic nie znalazłeś na temat tego radia ? Ja coś kiedyś znalazłem :) .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    otczytałem z tabliczki z tyłu radia: TYPE MR 504A,model:M01RMN9CK8CN, Seria 346iyl1280,Esn002/07/092921., jezeli teraz ktoś mógł by pomuc to byłbym wdzieczny
  • Poziom 23