logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Motorola GM1200E. Czy ma ktoś schemat mikrofonu i głośnika?

DawiDD 20 Wrz 2006 22:32 4740 11
REKLAMA
  • #1 3040864
    DawiDD
    Poziom 28  
    Ocena: 336
    Witam
    Od razu zaznaczę ze jestem zielony w radiach CB
    Dziś kupiłem radio CB od jakiegoś handlarza, radio jest przywiezione z Niemiec. Problem z tym ze mam samo radio, bez mikrofonu, głośnika i anteny. Nie wiem czy radio jest sprawne (po podłączeniu zalania normalnie się włącza i wyświetla parę rzeczy na LCD i nie chciałbym iść do sklepu kupować oryginalnych części bo pewnie są drogie i w związku z tym moje pytanie: czy ma ktoś schemat mikrofonu i głośnika? Czy po podłączeniu anteny zasilania i mikrofonu i głośnika od razu będę mógł przez nie rozmawiać czy jeszcze potrzebne są jakieś zabieg? Wiem ze to radio się jakoś programuje - w jakim celu i czy jest to konieczne? A tak na marginesie to jakiej klasy jest to radio? Chciałem je dać do auta - będzie spełniać swoja zadanie?
  • REKLAMA
  • #3 3040951
    DawiDD
    Poziom 28  
    hmm, to co to w takim razie jest?
  • REKLAMA
  • #4 3041032
    andrew33
    Poziom 19  
    Ocena: 6
    Witam.
    Jest to radio profesjonalne, zapewne pracuje w trunkingu, a częstotliwość może być różna- musisz albo zmierzyć, ale jeżeli to trunking to potrzebny jest szybki częstościomierz lub podaj co jest napisane na naklejce od spodu radia - Model Nr:...........
    Pozdrawiam
  • #5 3041108
    medicb
    Poziom 28  
    Ocena: 64
    Heh że zapytan ile sobie za nie policzył handlarz?
  • REKLAMA
  • #6 3041601
    IjeSJot
    Poziom 27  
    Ocena: 40
    andrew33 napisał:
    Witam.
    ale jeżeli to trunking to potrzebny jest szybki częstościomierz lub podaj co jest napisane na naklejce od spodu radia - Model Nr:...........
    Pozdrawiam