Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek prośba o pomoc

nowynowy 18 Lis 2006 16:00 1323 7
  • #1 18 Lis 2006 16:00
    nowynowy
    Poziom 2  

    Centralny-Mam problem-nie działa centralny tzn. zgubiłem kiedyś kluczyk z pilotem więc załatwiłem sobie nowy kluczyk z odbiornikiem. Ale centralny nie działa- właściwie to nigdy nie działał; Do rzeczy: przełożyłem centralkę i pilota z nowszego rocznika auta i nic.
    Do tego siłownik zamka drzwi kierowcy nie domyka się gdy naciskam przycisk centralnego (nie pilot ale przycisk) wewnątrz auta oraz nie zamyka pozostałych zamków po przekręceniu kluczyka (wnioskuję że jest sspieprzony a nie elektryka). Czy jest możlie że układ nowy odbiornik/pilot ma inaczej poprowadzone wyjścia do kostki? Czy centralny z pilota nie działa ponieważ uszkodzony jest siłownik zamka kierowcy?Czy w standardzie przekręcenie zamka w bagażniku lub od pasażera zamykało resztę zamków?

    Jak to jest z centralnym- czy za poprawne działanie odpowiada siłownik master (czyli od kierowcy jak mi się wydaje) czy też układ odbiornika podczerwieni w podsuftce?Tzn. Od środka za pomocą knyfla da się zamknąć wszystkei zamki. Natomiast zamykając na kluczyk- zamyka się tylko jeden zamek. Ponadto nie da się zamknąć z pilota. Jest to wina popsutego siłownika w drzwiach kierowcy ? Czy też też problem leży w układzie odbiornika podczerwieni? Z racji tego że od środka się da zamknąc wnioskuję, że popsuta jest mała, biała wajcha na siłowniku i nie przekazuje sygnału na inne zamki gdy zanmykam drzwi kierowcy z zwenątrz. Po drugie wwydaje mi się, że do działania centralnego z kluczyka nie ma znaczenia stan uskładu odbiornika podczerwieni.

  • #2 18 Lis 2006 16:25
    alster1
    Poziom 25  

    Szanowny kolego, strasznie się rozpisałeś o swoim problemie, i co z tego?
    Może byś chociaż napisał jaki to samochód, który rok produkcji, jaki model itp. Jak już to napiszesz to później poszukaj w archiwum bo większość rzeczy już była.
    Pozdrawiam

  • #3 18 Lis 2006 17:12
    bartek_p
    Poziom 31  

    I jeszcze może napisz czy to kluczyk z pilotem, czy osobno masz pilota i osobno kluczyk.
    A tak naprawde to proponuje wizyte w zakładzie który się tym zajmuje. Zaoszczędzisz i czas i nerwy, a może i pieniążki

  • #4 18 Lis 2006 17:38
    nowynowy
    Poziom 2  

    clio 1992 1.4; kluczyk z pilotem razem (seryjny).

  • #6 18 Lis 2006 22:02
    nowynowy
    Poziom 2  

    wnioskuję,że fakt braku masterów wskazuje na to że mam rozkodowanego pilota.
    sprawdzałem pilota i odbiornik miernikiem i po naciśnięciu pilota gdzieś tam na układzie odbiornika pojawia się impuls. Czy więc reakcja bazy na sygnał z nadajnika wskazuje,że pilot jest jednak dobrze zakodowany czy też należy uwzględnić w moich rozważaniach komputer?

  • #7 19 Lis 2006 17:25
    bartek_p
    Poziom 31  

    Oj kolego, chyba se z tym sam nie poradzisz.
    Siłownik Master nie mają nic wspólnego z tym czy pilot jest rozkodowany czy nie.
    Zrób tak jak Norbert pisał, a najlepiej jedź do kogoś kto ci to założy.
    Będziesz miał problem z głowy i święty spokój

  • #8 19 Lis 2006 21:09
    pkhenr
    Poziom 32  

    reakcje jest taka sam jak użyjesz dowolnego plota np. z telewizora --problem w tym że autko nie wie CO.. pilot do niego gada --( przepraszam za prostotę )- to nie takie proste

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo