logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TMS370C758A – jak nawiązać komunikację RS232 i napisać własny programator?

pietrek_pl 18 Lis 2006 18:50 1167 5
REKLAMA
  • #1 3237865
    pietrek_pl
    Poziom 19  
    Ocena: 46
    Witam. Jestem w posiadaniu procesora TMS370C758A. Mam zbudowany programator do niego pod RS232 (zamieszczony na elektrodzie - na 28f010). Niestety program nie jest zachwycający. Chciałbym pokusić się o napisanie własnego programu. Niestety nie mam doświadczenia w komunikacji z tymi procesorami. Przeglądałem wszelkie datashety, ale nie znalazłem rozwiązań dotyczących sposobu komunikacji. Szukam wszelkich porad dotyczących komunikacji po RS232.
  • REKLAMA
  • #2 3242900
    mareks
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    Ten programator jak wiesz programuje tylko EEPROM. Popatrz dobrze na schemat i do danych aplikacyjnych . Mikrokontroler jest tak skonfigurowany ,ze startuje z zewnetrznej pamieci ale ma mozliwosc obslugi pamieci wewnetrznej (EPROM + EEPROM) . W danych aplikacyjnych jest napisany algorytm programowania .Jedyne co ci zostalo to : napisac swoj wlasnych program i wrzucic go do zewnetrznej pamieci , lub znalezc autora programatora aby ci udostepli komendy sterujace. A reszta to juz tylko obsluga RS.
  • REKLAMA
  • #3 3245172
    pietrek_pl
    Poziom 19  
    Widzę że kolega miała doczynienia z tymi układami. Czy mógł byś mi bliżej podać w której z not aplikacyjnych są dane odnosnie algorytmu programowania?
  • REKLAMA
  • #4 3246277
    mareks
    Poziom 13  
    Doczynienia to troche za duzo powiedziane. Po prostu mam do zaprogramowania calego TMS (EEPROM+EPROM) i szukam jakiegos programatora lub kogos co juz ma takowy - do jednego ukladu chyba nie oplaca sie konstruowac , zwazywszy ze to jest taka prosta sprawa. W kazdym user guide jest algorytm .Poszukaj na www.ti.com twojego TMS i po sprawie.
  • REKLAMA
  • #5 3262102