logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak sprawdzić działanie zmieniarki Blaupunkt CDC A05 z radiem VW Beta 5?

wafiel 22 Lis 2006 18:42 2016 11
REKLAMA
  • #1 3252006
    wafiel
    Poziom 11  
    Witam!
    Niedawno kupiłem zmieniarke CD firmy Blaupunkt. Nie wiem co to za model bo zadnych nalepek nie ma a po oznakowaniach nic nie mogłem dojśc. W każdym razie kabel podłączeniowy jest na DIN 13. Chciałem spiąc ten sprzęt z radiem Blaupunkt VW Beta 5. Po podłączeniu przez mini ISO nic nie działa. Nie wiem czy zmieniarka jest niesprawna czy oba sprzęty nie są kompatybilne, bo jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie. Przypuszczam ze zmieniarka to model CDC A05 sadzac po wygladzie. Prosze o pomoc jak mozna sprawdzic czy ta zmieniarka dziala, dodam ze chodziłem po serwisach elektornicznych po swoim nieiwelkim miescie i nigdzie nie potrafili tego sprawdzic majac kabel i zmieniarke.
  • REKLAMA
  • #2 3252046
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Prawdopodobnie zmieniarka jeszcze działa ale z tym sprzętem jest niekomatybilna. Radia VW w większości obsługują zmieniarki fabryczne które dla VW robił Panasonic. Poczytaj sobie o tym na www.studio24.prv.pl

SławeK
  • REKLAMA
  • #3 3252089
    wafiel
    Poziom 11  
    a da sie jakoś sprawdzic tą zmieniarke bez radia??
  • #4 3252331
    SlaweK
    Poziom 43  
    Niestety nie. Poszukaj wśród znajomych czy ktoś nie ma Blaupunkta z literkami DMS lub RCM, CM, RDM, DJ w symbolu, takie obsługują taką zmieniarkę choć wtyczka taka wystąpi tylko w nowszych modelach.

SławeK
  • #5 3258827
    wafiel
    Poziom 11  
    oki dzieki za informacje:)
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #6 3811196
    wafiel
    Poziom 11  
    Gdzie w lublinie można spawdzic powyższą zmieniarke, posiadam do niej kabel. I ile mniej więcej kosztuje coś takiego?
  • #7 3811384
    SlaweK
    Poziom 43