logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kenwood KRC-958R - Funkcje płytek CN11, CN10 i dodanie wejścia AUX

kri2 26 Lis 2006 00:34 1932 5
REKLAMA
  • #1 3263973
    kri2
    Poziom 2  
    mam pare pytań co do radia kenwood krc-958r .

1.

Kenwood KRC-958R - Funkcje płytek CN11, CN10 i dodanie wejścia AUX

taką płytkę znalazłem po prawej stronie płyty głównej. do czego ona służy i co to za piny CN11 + i - oraz CN10 L G R (DOLBY) i do czego mogą mi posłużyć?

2.

jak najprostrzym sposobem [nie jestem profesjonalistą] o ile w ogóle się da osiągnąć wejście liniowe - aux ? chciałbym podłączyc jakiś odtwarzacz zewnętrzny.

3.

chciałbym też powiedzieć że radyjko odpala bez mechaniki, chodz niektórzy pisza na forum że nie ;))

to na razie tyle .
  • REKLAMA
  • #2 3265345
    szymtro
    Poziom 30  
    Ocena: 59
    To jest płytka dodatkowych mozliwości audio - te opcje które odróżniają 858 od 758 i 858 od 958 od 958. Nie sprawdzałem osobiscie ale bez tego chyba też radio zadziała.
    Zajrzyj na stronę studio24 i tam będzie taki schemacik z rezystorkiem podłaczonym do złacza zmieniarki - emulator. Jak coś takiego u ciebie nie zadziała i pokaże sie CH NO to będziesz potrzebował bardziej zaawansowanego emulatora - ale nie jest wcale taki skomplikowany.
    Polecam ten sposób (jeżeli nie masz zmieniarki).[/youtube]
  • REKLAMA
  • #3 3266728
    kri2
    Poziom 2  
    a na tej płytce dodatkowych opcji po co są te puste piny do podpięcia czegoś?

i jeszcze jedno : bez mechaniki można włączyć radio ale już kasete nie bardzo ;]
  • REKLAMA
  • #4 3270393
    kri2
    Poziom 2  
    no to jak się dowiedziałem od admina studia24 - to radio nie ma poprawnego trybu aux. jakiś pomysł na podpięcie do niego line in ? ;>
  • REKLAMA
  • #5 3271122
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913