logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie CB radio wybrać do rozmów na odległość 6 km?

Kadloob 02 Gru 2006 17:26 1926 13
REKLAMA
  • #1 3286675
    Kadloob
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Chciałbym rozmawiać z kumplem przez jakiś sprzęt do tego służący. Nie znam się na tym zupełnie. Odległość między nami jest ok 6km w lini prostej. Teraz moje -pytanie co by było dla nas najlepszym rozwiązaniem czy jakieś CB radio? Proszę o wszystkie info na ten temat. Z góry thx!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3286756
    gimof
    Poziom 27  
    Ocena: 60
    A teren wiejski czy zabudowany? Bo może PMR podejdą.
  • #4 3286786
    Kadloob
    Poziom 12  
    teren jest taki że dzieli nas 5km dwupasmowa ulica w lini prostej obok której są niskie domy i różne pagórki itp, więc będzie to jako teren zabudowany. Patrzyłem w necie na różne sprzęty typu walkie talkie i czytam tam o jakiś 16km w lini prostej a w zabudowanym ok 2 km więc to już odpada. Widziałem jeszcze napisane 29km a w zabudowanym już nie napisali ile ale cena za parę to 390zł więc nie wiem. Może zapodam linka do aukcji http://www.allegro.pl/item146347009_midland_gxt650vp4_zasieg_do_29km_pelny_zestaw_fvat.html
  • #6 3286818
    Kadloob
    Poziom 12  
    Jakiego sprzętu? tego z allegro? Ile takie CB radio ma zasięgu, ze spokojem bez zakłuceń będzie można się komunikować? W jakich granicach cenowych wybierać tego CB?
  • REKLAMA
  • #7 3286873
    gimof
    Poziom 27  
    dokładnie tego sprzętu nie wolno używać w Polsce chociazby ze względu na moc, a te osiągi bez komentarza. Jak dla was to Jak najtańsze CB i do tego dwie stacjonarne anteny, Za CB dasz powiedzmy 150, za antene ( w sklepie byłem dzis pytać na sw.Michała 140zł) nie całe 100.

I macie łącznosć że aż huczy. Przy stacjonarnych antenach i mocy 4W to łącznosć ok. 10? 20? km

Widze że jesteś z stolicy WLKP. skąd jesteś dokladniej?