logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CB radio do komunikacji firmowej na odludziu, zasięg 25 km – co wybrać?

bolobolo 09 Sie 2006 07:40 1182 4
REKLAMA
  • #1 2896022
    bolobolo
    Poziom 10  
    Jestem kompletnie zielony w temacie a mam problem. Otóż firma w której pracuję ma kilka oddziałów a jeden z nich mieści się na kompletnym odludziu, gdzie nie ma nawet zasięgu GSM. Chcemy zakupić CB dla kontaktu z pracownikami. Odległość będzie wynosiła około 25 km. Proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Z góry dziękuję za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 2896235
    student_Wojtek
    Poziom 16  
    Ocena: 32
    25km ? hmm to szukuj się na wydanie więcej na antene niż radio. i obowiązkowo dziurka w dachu a nie magnes do anteny ;)
    radyjko hmmm z tego co tu się oriętuje to Alan48+ ladnie smiga i wogole ale nie wiem jak to wyjdzie z takim zasięgiem. Pamietaj tylko ze podstawa to dobra antena. Co jednak nie znaczy ze dobra to droga ;)
  • REKLAMA
  • #3 2896393
    bolobolo
    Poziom 10  
    Dzięki za radę. A jaki to może być koszt? Mam ograniczenie kwoty do 3000 zł. Aha zapomniałem dodać coś ważnego, zakład umiejscowiony jest w niecce, teren obniżony o jakieś 5-6 metrów (stare wyrobisko kopalni piasku). Niecka ma rozmiary 8 x 2,5 km. I dookoła pełno żelastwa: urządzenia, konstrukcje stalowe itp.
  • REKLAMA
  • #4 2898934
    rradiatorr
    Poziom 11  
    Witam, kolega ma rację ALAN 48 PLUS to bardzo dobre radio ,aczkolwiek ja bym wybrał coś z oferty PRESIDENTA naprzykład to ; http://www.allegro.pl/item118685281_president_johnny_ii_asc_f_ra_vat_od_ss_serwis_.html mniej bajerów niż ALAN ale za to porządny sprzęt , co do anteny to (pięć ósmych) na dach trzy przeciwwagi dla wybicia zasięgu w górę i będziesz mógł rozmawiać bez żadnego problemu :) (gwarantuję)

POZDRAWIAM !!!!
  • #5 2900971
    bolobolo
    Poziom 10  
    Dzięki za rady!