Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

telefon z dyktafonem nagrywającym rozmowy

09 Gru 2006 13:34 2849 3
  • Poziom 19  
    No właśnie takiego telefonu szukam często odbieram telefony a nie bardzo jest to jak zapisać. Szukałem takiego telefonu ale usłyszałem że dzięki temu że jesteśmy w unii europejskiej nowe telefony nie mają tej funkcji. Jestem laikiem w sprawie telefonów. Czy mógłby mi ktoś podać jakiego typu telefonu szukać tak żeby miał przynajmniej 30min na nagranie rozmowy(ewentualnie taki do którego mogę włożyć kartę pamięci i na nią nagrywać). A może to jest tak jak z simlokiem że wystarczy wgrać inny program i telefon będzie nagrywał wtedy proszę o kontakt osób które to potrafią(może być menu angielskie jakoś przeżyję).
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Dobrym telefonikiem do tego jes NOKIA 6230i. mam taka i super telefonik. pamiec wewnetrzna okolo 25 Mb i dodatkowo karta pamieci w zestawie (32mb) mozna dokupic sobie nawet 2 giga! Polecam! dobra jakosc nagrywania, bez trzeszczenia i szumow. opcja wylaczenia mikrofonu podczas nagrywania(tzn ze przy odsluchiwaniu nagranej rozmowy nie slychac co mowisz tylko innego rozmowce z ktorym rozmawiasz) i opcja wlaczonego mikrofgonu podczas rozmowy(przy odsluchiwaniu slychac ciebie i twojego rozmowce). Pozdrawiam!

Dodano po 1 [minuty]:

Dobrym telefonikiem do tego jes NOKIA 6230i. mam taka i super telefonik. pamiec wewnetrzna okolo 25 Mb i dodatkowo karta pamieci w zestawie (32mb) mozna dokupic sobie nawet 2 giga! Polecam! dobra jakosc nagrywania, bez trzeszczenia i szumow. opcja wylaczenia mikrofonu podczas nagrywania(tzn ze przy odsluchiwaniu nagranej rozmowy nie slychac co mowisz tylko innego rozmowce z ktorym rozmawiasz) i opcja wlaczonego mikrofgonu podczas rozmowy(przy odsluchiwaniu slychac ciebie i twojego rozmowce). Pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    Z tańszych aparatów Motorola V50