logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia 6610 brak dźwięków dzwonka, ale sygnał połączenia działa - co sprawdzić?

kruszynka72 11 Gru 2006 23:30 1332 7
REKLAMA
  • #1 3321505
    kruszynka72
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Jak w temacie ! Nie ma dzwiekow dzwonka ale jest sygnal polaczenia i mozna rozmawiac wiec glosniczek jest ok bo to i to korzysta z jednego glosniczka - gdzie szukac usterki!!??? Mowie z gory ze jestem laikiem wiec prosze o dokladne wyjasnienia! Moze wyczyscic plytke i wygrzac ?? Tylko nie mam zadnych urzadzen zeby ten zabieg wykonac!!

Pomozcie chlopacy!
  • REKLAMA
  • #2 3321542
    rybol
    Poziom 21  
    Ocena: 4
    Jesli nie posiadasz sprzetu to raczej nic nie zrobisz.. Na poczatek najlepiej wymienic wzm. audio.. jesli to nie pomoze to sprawdzic sciezki i elem. typu R, L, C
  • REKLAMA
  • #3 3321546
    kruszynka72
    Poziom 10  
    Jak mozesz to powiedz mi jeszcze co moge zrobic nie majac sprzetu?? czy moze to isc softem??
  • #4 3321685
    -=TOMA=-
    Poziom 18  
    Ocena: 8
    w 6100 za brak dzwieku czesto pomaga podlanie i wygrzanie Upp! Moze i tu pozmoe
  • #5 3321714
    kruszynka72
    Poziom 10  
    super to powiedz mi jeszcze w ktorej czesci plytki to jest i nic mi wiecej do szczescia nie jest potrzebne :D
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 3321731
    Aaadam
    Poziom 26  
    Ocena: 39
    Nokia 6610 brak dźwięków dzwonka, ale sygnał połączenia działa - co sprawdzić?

Ale bez stacji na gorące powietrze wiele nie zdziałasz.
  • Pomocny post
    #7 3321740
    -=TOMA=-
    Poziom 18  
    Ocena: 8
    Aaadam dokladnie ci wszystko wylozyl elegancko na fotce!
    Ale bez stacji Hot Air i fluxa czyli topnika to nie zdzialasz nic!

PS: Tak pozatym to taka banalna rzecz jak przeczysczenie watka z spirytusem padow na plycie od glosnika to mam nadzieje zrobiles ;P
  • REKLAMA
  • #8 3322615
    kruszynka72