logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CROWN 28V5STN - brak obrazu, pozioma linia, chassis 11AK19, co wymienić?

x-menn 30 Gru 2006 18:46 1607 7
REKLAMA
  • #1 3387983
    x-menn
    Poziom 11  
    Ocena: 15
    Witam.
    Mam prośbę. Koniec roku a tu mi padł telewizorek.:cry:
    Jest to Crown 28V5STN który po włączeniu nie ma obrazu. Na środku kineskopu jest tylko pozioma biała linia.
    Nie znam się tyle na telewizorach, ale znajomy mi mówił że to jakaś ramka padła.
    W związku z tym proszę o pomoc. Co wymienić żeby był obraz.
    Aha jeżeli jest potrzebna to podaje dane z wnętrza telewizora.
    - CHASSIS 11AK19.
    Jeżeli będzie potrzeba to zrobię zdjęcie płyty.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3388054
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #4 3388718
    x-menn
    Poziom 11  
    Moje niedopatrzenie. Pełny symbol płyty to 11AK19-8A.
    Z tymi pomiarami to chyba sam sobie nie dam rady. Jeszcze spróbuję to oblukać. Ewentualnie po zrobieniu zdjęcia mogę zbadać to co mi pokażecie.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 3388885
    CHACA
    Poziom 43  
    Ocena: 457
    Jeżeli masz scalaka TDA 8351 lub 8356 to wokół niego powymieniaj elektrolity.
    Sprawdż napięcia zasilania (+15V pin3 oraz +45V pin6).
    Drugi przewód do masy (np:głowica),lub do radiatora też jest na masie.
  • #6 3389360
    x-menn
    Poziom 11  
    A oto i zdjęcie, myślę że wystarczy. Jeżeli ma zmierzyć ten napięcia na tych pinach to gdzie przyłożyć drugi koniec miernika.

Zmierzyłem. Na 3 pinie jest tylko 3,6V na 6 46.6V.
  • Pomocny post
    #7 3389844
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #8 3402263
    x-menn
    Poziom 11  
    Witam wszystkich w Nowym Roku i życzę wszystkiego dobrego.