logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CREATIVE 2.1 SBS380- jak zmniejszyć dudnienie basu w "P

Saliom 01 Sty 2007 02:14 9742 21
REKLAMA
  • #1 3392433
    Saliom
    Poziom 10  
    Zaczne od tego, iż nie znam się na elektronice, schematach itp. Najwyżej mogę "dokształcać" się wilkipedią.
    Kiedy słucham muzyki(CREATIVE 2.1 SBS380) na kompie to dudnienie zniekształca czasami utwór, nie słyszę niektórych melodii które brzmią prawidłowo w „słuchawkach”, co proponujecie?
  • REKLAMA
  • #2 3392436
    seta1
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    Witam
    jakiego programu używasz do odtwarzania muzyki?, powinny tam być regulatory poziomu basu i sopranów, poprzestawiaj te ustawienia i zobaczymy.
  • #3 3392811
    Saliom
    Poziom 10  
    uzywam winamp-a 5.32, nieczaje jak ustawić
  • #4 3392893
    Tarru
    Poziom 15  
    Ocena: 2
    Przy głośniejszym słuchaniu słyszysz dudnienie, ponieważ w tych tańszych zestawach głośnikowych subwofer jest strojony wysoko tak aby był on głośny a nie miał dobrego zejścia. Jeżeli chcesz uzyskać coś lepszego z tego głośnika to możesz spróbować pobawić się i poprzedłużać bass reflex (ta rurka w subwoferze). Weź kawałek plastikowej rurki o średnicy takiej aby wchodziła na oryginalny bass reflex z lekkim oporem i zakładaj tą rurkę odpowiednio dobierając jej długość.
  • #5 3393262
    seta1
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    w załączniku jest widok winampa, poreguluj tymi suwakami opisanymi na dole, przesuń je do dołu
    Załączniki:
    • CREATIVE 2.1 SBS380- jak zmniejszyć dudnienie basu w "P winamp.jpg (43.04 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #6 3394271
    Mietas_2
    Poziom 14  
    Ocena: 6
    Kolega seta1 chyba już wyjaśnił. Poza tym, jak rozumiem pokrętło regulacji basów na tylnej ściance subwoofera jest skręcone na niminum? :>

Pozdrawiam, Mietas
  • #7 3394327
    Caleb_