logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Cruiser - co myślicie? Czy warto kupować za 350 zł?

plociarz 04 Sty 2007 20:40 1190 9
REKLAMA
  • #1 3405695
    plociarz
    Poziom 21  
    Ocena: 5
    co myslicie o cruiserze chce kupic pierwszy box do se i sie zastanawiam czy bedzie dobry moge kupic uzywany za 350 zł z kablami i zastanawia mnie to czy to dobra cena?? ahaa na allegro widzialem jakas wersje za 319 ale jakas inna jest obudowa w tamtej co chce kupic jest szara a ta z allegro jest biala czy to to samo??
  • REKLAMA
  • #2 3405727
    kocek
    Poziom 20  
    Ocena: 27
    Polecam Sprzet jest naprawdę dopracowany,dobry support,częste aktualiację.Pracuję na nim od lat.Polecam tego sprzedawcę www.axnet.pl
    w razie problemów zawsze służy pomocą telefoniczną.
  • REKLAMA
  • #3 3405796
    hard
    Poziom 24  
    Ocena: 18
    bierz i nie zastanawiaj się .To podstawowy sprzęt do SE z dużymi możliwościami .Mam od niedawna, ale żałuje ,że wcześniej nie miałem tylko na Zulei pracowałem.Cena dobra a kolor obudowy nieważny
  • REKLAMA
  • #4 3405800
    plociarz
    Poziom 21  
    a czy ton sprzet jest ze tak sie wyraze przyszłościowy??
  • #5 3405831
    kilupl
    Poziom 17  
    Jasne że tak. Polecam go i ja - pracuje na nim, jest można powiedziec jedynym jakiego uzywam do SE i nigdy mnie nie zawiódł.
  • REKLAMA
  • #6 3405876
    kocek
    Poziom 20  
    Ocena: 27
    Ja pracuje na criser-ze i na USB-SMART i mam porównanie ten smart to jedno wielkie nieporozumienie,Cruiser jest o 50% droższy ale zaoszczędzisz 80% czasu w pracując na nim.
  • #7 3405921
    plociarz
    Poziom 21  
    bo w sumie zastanawialem sie nad setool 3 ale on znowu jest drozszy i chyba zdecyduje sie na cruisera
  • #8 3405934
    mietekgpz
    Poziom 19  
    Ocena: 4