Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WHIRLPOOL AWG 650 - nie grzeje grzałka

10 Sty 2007 20:07 8538 10
  • Poziom 2  
    Witam. Wymieniłem grzałkę na nową w pralce w/w i okazuje sie że nadal woda jest zimna, podejrzewam że stara mogła być dobra. Podłączyłem próbówkę do zacisków grzałki aby ją sprawdzić i w czasie prania przez pewien czas działała mi na temp. 60/90e/90 °C, a potem już nie chciała działać na żadnej temp. Nie jestem elektromechanikiem, więc moja wiedza na ten temat jest skromna, ale może mi ktoś podpowie jak mógłbym naprawić taką usterkę sam, czy raczej oddać pralkę do zakładu naprawczego.
    Dziękuję.
  • Specjalista AGD
    Cześć.
    Pod zbiornikiem na połowie długości grzałki jest termostat z bezpiecznikiem ,który należy wcisnąć.
  • Poziom 2  
    Dzięki za szybką odpowiedź.
    Jest coś w rodzaju białej kostki z doprowadzonym wężykiem, ale nie mogę znaleźć nic co mogłoby być bezpiecznikiem.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    Zdemontujprzeciwwagę dolną zobaczysz termostat jest w gumowej uszczelce zapinany metalową spinką ,dochodzą do niego przewody.Powodzenia.

Dodano po 1 [minuty]:

post pisany równocześnie
  • Poziom 13  
    Moim zdaniem wina może leżeć w programatorze, który tylko na chwilę podaje napięcie na grzałkę, co powoduje, iż woda nie jest zagrzana. Najlepiej równolegle do styków podłączyć np. żarówkę aby spawdzić czas grzania.
  • Poziom 31  
    To by oznaczało wypalony styk, ponieważ to jest pralka niedigitalna ;)

PS
    Rutynowo również do sprawdzenia termostat 40°. Jak? :?: A choćby bateryjką i żarówką, jeśli ktoś nie posiada miernika :? W temperaturze pokojowej ma mieć zwarte styki :)
  • Poziom 2