logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

WHIRLPOOL AWG 650 - grzałka nie działa mimo wymiany na nową, co sprawdzić?

krzysztof1976 10 Sty 2007 20:07 9165 10
REKLAMA
  • #1 3430756
    krzysztof1976
    Poziom 2  
    Witam. Wymieniłem grzałkę na nową w pralce w/w i okazuje sie że nadal woda jest zimna, podejrzewam że stara mogła być dobra. Podłączyłem próbówkę do zacisków grzałki aby ją sprawdzić i w czasie prania przez pewien czas działała mi na temp. 60/90e/90 °C, a potem już nie chciała działać na żadnej temp. Nie jestem elektromechanikiem, więc moja wiedza na ten temat jest skromna, ale może mi ktoś podpowie jak mógłbym naprawić taką usterkę sam, czy raczej oddać pralkę do zakładu naprawczego.
    Dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 3430790
    andrzej1959
    Specjalista AGD
    Ocena: 816
    Cześć.
    Pod zbiornikiem na połowie długości grzałki jest termostat z bezpiecznikiem ,który należy wcisnąć.
  • REKLAMA
  • #3 3430912
    krzysztof1976
    Poziom 2  
    Dzięki za szybką odpowiedź.
    Jest coś w rodzaju białej kostki z doprowadzonym wężykiem, ale nie mogę znaleźć nic co mogłoby być bezpiecznikiem.
  • REKLAMA
  • #4 3430966
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 3430999
    zbyszeks0
    Specjalista AGD
    Ocena: 239
    Zdemontujprzeciwwagę dolną zobaczysz termostat jest w gumowej uszczelce zapinany metalową spinką ,dochodzą do niego przewody.Powodzenia.

Dodano po 1 [minuty]:

post pisany równocześnie
  • #6 3431142
    MPMSERWIS
    Poziom 14  
    Ocena: 20
    Moim zdaniem wina może leżeć w programatorze, który tylko na chwilę podaje napięcie na grzałkę, co powoduje, iż woda nie jest zagrzana. Najlepiej równolegle do styków podłączyć np. żarówkę aby spawdzić czas grzania.
  • #7 3431272
    PS 663S BIO
    Poziom 31  
    Ocena: 189
    To by oznaczało wypalony styk, ponieważ to jest pralka niedigitalna ;)

PS