Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Najlepsze audio do Daewoo Lanos

MichalB1973 13 Sty 2007 23:06 24700 92
  • #1 13 Sty 2007 23:06
    MichalB1973
    Poziom 10  

Witam wszystkich.

Jestem właścicielem Lanosa w wersji sedan.
    Chcę zmienić seryjne radio (w niedługim czasie też głośniki) ale ze względu na to, że jestem 100% laikiem mam kilka pytań:
    1. Czy radio JVC KD-G 321(322) jest godne uwagi? Czy w podobnej (niskiej) cenie znajdę coś lepszego?
    2. Czy nie ma kłopotu z podłączeniem tego radia w miejscu fabrycznego? Nie wiem czy wszystkie radia mają te same wymiary... Czym oprócz wymiarów powinienem się przejmować?
    3. Czy to radio obsługuje automatyczną antenę?
    4. Jakie głośniki (tanie!) byście mi polecili pod to radio? Nadmieniam, że nie będę podłączał żadnego wzmacniacza itp.
    5. Jak dobierać głośniki, żeby radio "uciągnęło"? Jeśli radio ma wyjście 4x50 to głośniki powinny mieć max 50W RMS?
    6. Warto kupić głośniki trójdrożne czy lepiej inne -jakie? Nie jestem audiofilem... ja tylko lubię posłuchać muzy bez trzasków i tym podobnych zakłóceń.
    Naprawdę się na tym nie znam.:cry:

Dziękuję za każdą propozycję i poradę jakiej mi udzielicie.

Pozdrawiam. Michał.

0 29
  • #2 14 Sty 2007 01:32
    KarQ_
    Poziom 13  

1. Proponuje pioniera deh-2900mp za 320 kupisz nowego.
    2. Nie bedzie zadnych problemow z podlaczeniem w miejscu farbycznym, chyba ze kupisz radio 2-dinowe:)
    3. Antene jesli pod kosc iso podlaczysz to bedzie obslugiwalo elektryczna antene (niebiesko-bialy kabel).
    4. Choc radio ma napisane 4x50watt to ma moze 20 watt RMS wiec szukaj glosnikow ktore maja jakies 25-35 watt rms. na przod odseparowany zestaw np. phonocar y-line 16,5 cm srednicy i na tyl sub+wzmak

0
  • #3 14 Sty 2007 09:32
    crazy_88
    Poziom 42