Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

domofon CD-2100 (Laskomex),klucz serwisowy

dex199 19 Sty 2007 14:02 36302 18
  • #1 19 Sty 2007 14:02
    dex199
    Poziom 11  

    witam.mam taki problem - wyanjmuje mieszkanie od starszej osoby i o zgrozo jest domofon tej wlasnie firmy ale starsza Pani,jak to starsi ludzie ni w zab nie pamieta klucza do mieszkania.a klucz mechaniczny jest szczrze powiedziaqwszy do d... bo zamek jest uszkodzony i za kazdym razem 10 min musze sie meczyc zeby sie dostac na klatke...wiec tak jak napisalem w temacie potrzebuje klucz jakis ogolny do domofonu albo mozliowsc zmiany klucza dla miszkania ale bez znajomosci starego klucza...

    0 18
  • Pomocny post
    #2 19 Sty 2007 16:56
    gigi-44
    Poziom 26  

    Chodzi ci o klucz do zamka drzwiowego?Czy chcesz otwierać rygiel zamka z pilota?

    3
  • Pomocny post
    #3 19 Sty 2007 17:03
    bartek_p
    Poziom 31  

    Moja rada,
    1. Idziesz do spółdzielni, mówisz o co biega, pani szuka kodu i ci go daje.
    2. Czekasz na listonosza( jeśli skrzynki na listy są za drzwiami) , dajesz mu browara, a on ci podaje coś w rodzaju SEZAMIE OTWÓRZ SIĘ.
    I po problemie

    0
  • #4 19 Sty 2007 20:02
    dex199
    Poziom 11  

    do gigi 44 - chodzi o klcz elektroniczny,kod,kombinacje cyfr lub klawiiszy ktora pozwoli otworzyc drzwi.

    a bartku to 1.rozwiazanie odpada bo nie jestem wlascicielem lokalu tylko wynajmuje a co do 2.to ciezka sprawa bo zazwyczaj dzwonia :(:( a nie wchodza kluczem...

    0
  • Pomocny post
    #6 20 Sty 2007 00:01
    bartek_p
    Poziom 31  

    Jak wynajmujesz na legalu to nie powinni robić problemów. A listowego zawsze mozna przydybać na osiedlu :)

    0
  • #7 20 Sty 2007 19:52
    dex199
    Poziom 11  

    gigi-44 ja juz szukalem w google bo wyznaje zasade ze najpierw trzeba samemu ruszyc czaszka a nie wyreczac sie innymi.niestety w instrukacjach jest jasno, zeby zmienic kod musze znac stary albo kod instalatora :):):) a ja ani jednego ani drugiego ;p;p;p.wiec szukam dalej

    a do bartka - wiem ze to jest wyjscie ale ja umowe najmu bede mial najszybciej za 3 miesiace,bo cyt:"musze sie sprawdzic jako lokator"

    0
  • Pomocny post
    #8 20 Sty 2007 20:01
    gigi-44
    Poziom 26  

    Tak wiem że potrzebny jest kod instalatora ale pisze tam że kod jest naklejony gdzieś w kasecie bramofonu osobiście nie zakładałem tego domofonu ale warto sprawdzić.Osobiście jak bym miał taki problem że spółdzielnia się wypina albo coś innego to bym zrobił RESET przecież was nie obciążą kosztami bo to ich działka żeby działało.

    0
  • #9 20 Sty 2007 20:23
    dex199
    Poziom 11  

    no tak ale do reseta chyba trzeba tez z kodu instalatora dojsc.zreszta zawsze pozostaje poszukac kodu metoda prob i bledow :D:D:D co prawda to troche by podejrzanie wygladalo-jakies facet przez pare godzin przed domofonem hehe

    1
  • Pomocny post
    #10 21 Sty 2007 12:03
    kemir
    Poziom 14  

    Najprościej jest popytać lokatorów o kontakt do instalatora, który zakładał ten system. Zmiana kodu wejściowego wymaga znajomości starego i pomocy drugiej osoby, albo wejście w tryb serwisowy. Aby wejśc w tryb serwisowy należy nacisnąć "kluczyk" potem cyfry 1 3 0 2 5 7 a potem kolejno cztery ostatnie cyfry z numeru fabrycznego centrali. Jeśli kod nie został zmieniony przez instalatora to na wyświetlaczu pojawi się napis P- Wtedy naciśnij cyfrę 8 wróć do domu i napisz na forum co udało Ci się osiągnąc.

    2
  • #11 21 Sty 2007 13:42
    dex199
    Poziom 11  

    ok tylko gdzie jest numer fabryczny centrali??bo procedure zmiany kody to w instrukcji jest wrecz lopatologicznie wiec z tym sobie poradze :):):):)

    2
  • Pomocny post
    #12 21 Sty 2007 14:27
    bartek_p
    Poziom 31  

    Śrubokręt w ręke i jazda :)

    1
  • Pomocny post
    #13 21 Sty 2007 14:54
    embros
    Poziom 23  

    Witam!
    kod instalatora jest naklejony na procesorze w elektronice.
    pozdrawiam
    Piotrek

    0
  • Pomocny post
    #14 21 Sty 2007 17:13
    strazak26
    Poziom 13  

    poproś jakiegoś sąsiada o jego kod lub przylukaj jak ktoś otwiera i masz kod.

    0
  • Pomocny post
    #15 21 Sty 2007 19:40
    kemir
    Poziom 14  

    Czy masz centralę CD 2100 i instrukcję do CD 2100?
    Bo sposób programowaie w centralach CD 2500 jest zmieniony.

    1
  • #16 22 Sty 2007 21:43
    dex199
    Poziom 11  

    no to zacznimy odp :)
    Ad:embros
    zawsze przydatna informacja,w sumie konkretnie zastanawiam sie czy nie rozkrecic tego g... i tam nie zajrzec ;p

    Ad:strazak26
    lokal nr 4:9580 :D:D:D to juz wiem i czasem korzystam jak wiem ze nikogo nie ma ale nie sadze zeby sasiedzi byli szczesliwi jak ich obudze wracajac z imprezy o 3 w nocy hehe ;p

    Ad:kemir
    no jest w tym poscie,bodajze 2 link z laskomexu jest do 2100 mimo ze w tytule jest 2500 :P:P:P

    0
  • #17 27 Sty 2007 17:55
    dex199
    Poziom 11  

    no to podsumujmy wydarzeniu kilku ostatnich dni :)- probowalem otworzyc domofon(zabralem sie w nocy ) ale spotkala mnie bardzo pzykra niespodzianka...-nity!!ktos wielce inteligentny zanitoal zamiast przykrecic blache domofonu.ja rozumiem ze to utrudniu takim intruzom(jak ja ;p) diobranie sie do elektroniki ale w razie awarii to monterzy troche lipe maja :).ta metoda niestety zawiodla wiec bedziemy szuka dalej....

    0
  • Pomocny post
    #18 27 Sty 2007 19:36
    kemir
    Poziom 14  

    To jest metoda mocowania zalecana przez producenta. Dwa nity i dwa wkręty. Ale nie musisz dostawać się do środka kasety. Elektronika (centralka) domofonu znajduje się pomiędzy kasetą a linią słuchawek. Jest to małe czarne plastikowe pudełko z nalepką na wierzchu. Możliwe, że schowane jest w innym większym pudełku razem z transformatorem zasilającym. Najczęściej znajduje się ono w piwnicy bądź w skrzynce elektrycznej. Musisz trochę poszperać. Ale ponownie sugerowałbym popytanie o kontakt do instalatora.

    2
  • #19 20 Lut 2007 16:05
    dex199
    Poziom 11  

    ok nie udalo mi sie zlamac szyfru ale zdobylkem go :)-starsi opanstwo od ktorych wynajmuje jakims :cudem"mialo w mieszkaniu karteczke od montera z zapisanym kodem :).dziekuje wszystkim dziekuje za udzial w dyskysji i temat uwazam za zamkniety

    0