Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z aparatem sony h5

Zibixxx25. 22 Sty 2007 20:55 965 4
  • #1 22 Sty 2007 20:55
    Zibixxx25.
    Poziom 9  

    witam zakupilem aparat sony h5, mam problem z jakoscia zdjec, wyglada to tak ze na zdjeciach zdarzaja sie przesuniecia okolo 1 milimetra np. w poziomie (tak jakby ktos przecial w poziomie zdjecie i przesunal o milimetr. drugim objawem jest to ze dolna czesc takiego zdjecia dodatkowo zmnienia kolor , pojawiaja sie przebarwienia np, na zielony. dolaczam przykladowe zdjecie prosze o odpowiedz. pozdrawiam


    problem z aparatem sony h5

    0 4
  • #2 25 Sty 2007 10:40
    l6.2
    Poziom 12  

    Jeśli aparat jest na gwarancji to udaj się do serwisu jeśli nie to masz problem ,gdyż wygląda to na uszkodzenie przetwornika CCD ,chyba że aparat był zalany lub po upadku.

    0
  • #3 28 Sty 2007 19:25
    Zibixxx25.
    Poziom 9  

    aparat nie jest po upadku ani zalaniu kupilem go miesiac temu, wiec swoje kroki kieruje do serwisu dzieki

    0
  • #4 04 Lut 2007 20:24
    Zibixxx25.
    Poziom 9  

    witam ponownie, ktos kto obejrzal moje zdjecia stwierdzil ze moze to byc problem z karta pamieci, karta posiada lekko uszkodzone dwa styki, druga sprawa ze gdy zapisuje zdjecia na pamiec wewnetrzna zdjecia sa bez zarzutu, czy karta pamieci SONY MEMORY STICK PRO DUO 2GB, moze spowodowac takie bledy w zapisie aby zdeformowac zdjecie jak na zdjeciu powyzej?

    0
  • #5 05 Lut 2007 16:26
    MNCHH
    Poziom 17  

    Witam
    Jest to możliwe, aby uszkodzona karta MemoryStick zapisywała wadliwie zdjęcia, tym bardziej że do pamięci wewnętrznej zapisuje jak twierdzisz bez problemów. Pytanie tylko czy za każdym razem zdjęcia zapisywane na karcie wyglądają jak to załączone? Jesli tak to najlepiej podstawić inną kartę i sprawdzić. Jesli jednak usterka będzie też występowała na innej karcie to nie obędzie się bez wizyty w serwisie. Wtedy prawdopodobnie uszkodzony jest albo przetwornik CCD, albo płyta główna. Daj znać jeśli sprawdzisz na drugiej karcie.
    Pozdrawiam

    0