logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przejść z TPSA na VoIP? Zachowanie numeru, operatorzy, sprzęt

werebeaver 16 Lut 2007 22:21 3438 10
REKLAMA
  • #1 3580739
    werebeaver
    Poziom 13  
    Ocena: 10
    witam !
    jestem laikiem w tych sprawach ale w skrucie :

chcial bym zrezygnowac z tpsa i zalozyc sobie voip
    Juz sie troche naczytalem ale ze jestem laikiem nie wszystko do mnie dociera i tu mam pare pytan

1.czy voip zastapi wpelni telefon stacjonarny ?
    2. jak to jest z polaczeniami przychadzacymi ?
    na stacjonarny jak ktos dzwoni to wykreca do mnie 17242 xx xx
    jak wyglada sprawa w voip
    operatorzy oferuja nr ale czy moge zachowac stary nr ?

3. czy jest jakis operator ktory oferuje abonament bo z tymi kartami to niewygodne

4.jak wyglada sprawa polaczenia ?
    mam staly dostep do sieci i w domu dziele lacze na 2 komp za pomoca rutera. Teraz z tego co wyczytalem musze dokupic bramke voip (koszt 222zł na allegro) do ktorej podlacze moj tel stacjonarny
    bramke podlacze skretka do rutera

5. Jak to jest z tym tel - mam sagema bezprzewodowego i jak podlacze go do bramki voip to bede mogl normalnie wybierac numery tak jak do tej pory ?
    i jak to jest jak ktos dzwoni czy nie trzeba jakis prefixuw czy cos tam

z gory dzieki za odp jak by mogl ktos tak jasno wytlumaczyc to bede wdzieczny
  • REKLAMA
  • #2 3581492
    vinci
    Poziom 26  
    Ocena: 65
    wszystko się zgadza, starego numeru nie zachowasz, wybierasz bez prefiksu, a najważniejsze, że operatora nie musisz daleko szukać. Rzeszów powoli przechodzi na VOIP.
  • #3 3585915
    werebeaver
    Poziom 13  
    no ale jak to wyglada
    przyklad :
    ide do banku zakladac konto i karza mi podac nr tel domowego i ja podaje nr tel voip i wszystko jest ok ? a kierunkowy ? jak to wyglada ?