logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie zasilania i sygnału we wskaźniku sygnału - schemat

Banan1990 21 Lut 2007 16:50 954 6
  • #1 3599887
    Banan1990
    Poziom 11  
    WItam

JEstem początkującym elektronikiem i mam pewien problem.
    POniżej zamieszczam schemat wskażnika sygnału ktury znalazłem na tej właśnie stronie.
    A chodzi mi konkretnie o to gdzie podłączyć zasilanie a gdzie sygnał z wzmacniacza?

Podłączenie zasilania i sygnału we wskaźniku sygnału - schemat

Bardzo prosze o pomoc
    Załączniki:
    • Podłączenie zasilania i sygnału we wskaźniku sygnału - schemat wskaznik_sygnalu.gif (8.27 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 3599930
    marihires
    Poziom 30  
    Ocena: 129
    Vled = zasilanie diód
    V+ = zasilanie
    Uwe = sygnał z wzmacniacza
    pozdrawiam
  • #3 3600005
    Banan1990
    Poziom 11  
    DZienki jeszcze raz dzienki
  • #4 3600027
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 3600555
    Banan1990
    Poziom 11  
    CO to znaczy ?

Mógłbyś Wyjaśnic ?
  • #6 3604110
    wittek99
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    elektritowi chodzi chyba o elementy r1 i r2, tym sie chyba nie musisz przejmowac. polacz tak jak to zostalo opisane. musisz mieć oczywiscie policzone wartosci r1 i r2;) pzdr
  • #7 3604464
    Banan1990
    Poziom 11  
    ok dzięki

Podsumowanie tematu