logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Skymaster DX23 - brak obrazu i dźwięku na kanałach, co zrobić?

kilcio1 23 Lut 2007 14:37 2689 14
REKLAMA
  • #1 3607462
    kilcio1
    Poziom 11  
    Witam

Kupiłem wymieniony wyżej zestaw z antena 60 cm. Siła sygnału na astrze 82 %, jakość ok 50 %. Tunerek znalazł ok 500 kanałów ale zadnego nie da sie ogladac, poprostu czarny ekran i nic nie ma. A przepraszam na jednym kanale mam ładny obraz ale nie ma dzwięku.

Mam jeszcze pytanie, tylko sie nie smiejcie co to jest lista kanałów i po co sie ja wgrywa? Którego satelite polecacie, na którym jest najwięcej ciekawychj kanałów?

Zgóry dziekuje za odpowiedz i zaznaczam ze jestem całkiem zielony z satelit także prosze o wytłumaczenie łopatologiczne :)
  • REKLAMA
  • #2 3607812
    rufuse
    Poziom 15  
    Ocena: 4
    Lista kanałów to jest tak samo jak w TV tez masz liste kanałów. Do tunera sa gotowe listy znaczy sie z przeszło 500 programow wybrane najciekawsze posegregowane w odpowiednie kategorie wgrywana i masz wszystko ładnie.No pewnie HotBirt oraz astre. Tyle ze teraz jest wiekszosc zakodowana.
    Jesli chcesz dowiedziec sie wiecej polecam ta stronke oraz ta
  • REKLAMA
  • #3 3608495
    kilcio1
    Poziom 11  
    Dzieki za odpowiedz rufuse tylko jeszcze powiedz dlaczego nic nie widac na TV. Tzn na dole ekranu wyswietla sie tabelka z nazwa kanału data godzina etc. ale po zgasnieciu tej tabelki po ok 3 - 4 sek. ekran jest czarny i wyskakuje napis BRAK WIDEO I AUDIO. Rozumiem ze tak mogło by byc na kilku kanałach ale na wszystkich? Czy moze cos nie tak jest z ustawieniem anteny czy moze uwalony tuner?
  • #4 3608724
    rufuse
    Poziom 15  
    A na jakim konkretnie?? Pytam bo nie ktore sa zakodowane. Sprobuj na polonia 1, 4fun tv, viva polska one sa fta czyli odkodowane.
  • REKLAMA
  • #5 3608876
    kilcio1
    Poziom 11