Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fadroma Atlas AR-51B hydraulika

04 Mar 2007 23:57 6616 9
  • Poziom 12  
    fadroma rok produkcji 84
    sterownik firmy Linde typ CEL-02/05ZC
    objawy rusza dopiero jak dostanie maksymalne obroty naciskając pedał gazu do końca
  • Poziom 14  
    jeżeli jest sterowana rewersem to wygląda na usterkę zmiennika
  • Poziom 12  
    Czy możesz dokładniej opisać sprawe dotyczącą rewersu i zmiennika w fadromie
  • Poziom 14  
    rewes to przełącznik pod kierownicą który przełanczając do przodu jadziesz do przodu ,w środku jest neutral a do tyłu jest po przełączeniu dżwigni {dżwignia nazywana jest rewersem}w tył.zmiennik momentu obrotowego to jest urządzenie odpowiedzialne za zmianę kierunku jazdy w połączeniu ze sprzęgłem.jest to przekładnia wspomagana hydrauliką a sterowana elektryczie a czasem jeszcze jeszcze dochodzi elektronika,naogół wtedy gdy chodzi o przełączanie biegów,ale nie jest to regółą.mój post dotyczy nie tyle fadromy co ogólnie stosowanego rodzaju napędu w różnego rodzaju sprzęcie budowlanym i rolniczym
  • Poziom 12  
    Rusza na pełnym gazie wolno , jak ustawie że ma jechać do przodu
    jedzie do przodu jak w tył to do tyłu, tylko pomału szkoda że nikt nie ma schematu
  • Poziom 12  
    szukam dokumentacji atlas 51c rok 89 zapłacę za schemat
  • Poziom 22  
    Nie wiem czy to też może mieć wpływ ale może nie ma oleju w sprzęgle hydrokinetycznym? O ile takie występuje w tym sprzęcie... :)
  • Poziom 9  
    przy sprzęgle i gazie masz dwie cewki które połączone są do sterownika jazdy musisz sprawdzić tą cewkę która jest przy pedale gazu najprawdopodobniej nie działa.
  • Poziom 1  
    ta ładowarka nie ma zmiennika momentu, tylko napęd jazdy ,którym jest pompa tłoczkowa linde bpv50 i silnik hydrauliczny,ta pompa jest bardzo wrażliwa na jakość oleju i jeśli jest problem z jazdą do przodu i do tyłu czyli pompa jest przyczyną problemu. za nową trzeba zapłacić ponad 20tys, za regenerację chcą 10 tys,trzeba szukać używki na zachodzie ,można trafić do 1tys.euro