Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Program do szyfrowania katalogów pod windows !

Mariusz B. 26 Wrz 2003 18:41 2690 15
  • #1 26 Wrz 2003 18:41
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    Potrzebny mi taki programik, powinien:
    - Zabezpieczac wejscie do katalogu haslem
    - Nie pozwalac usuwac, badź przenosic katalogu
    - Dostep do katalogu powinien byc z poziomu explorera windowsa

    Z gory dzieki za pomoc
    Pozdrowienia

    0 15
  • #3 26 Wrz 2003 19:54
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    Szukalem i nic nie znalazlem :(

    0
  • #5 26 Wrz 2003 20:24
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    No, ogladalem te tematy, ale mi nie chodzi o program, ktory tworzy dodatkowe wirtualne dyski, tylko o program, ktory zabezpieczy katalog haslem, bo na infie kazdy ma zalozony folder i kazdy moze do niego wejsc lub usunac. Wiec chodzi mi o program ktory potrafi to jakos zabezpieczyc.

    Pozdrowienia

    0
  • #6 26 Wrz 2003 20:31
    elektryk
    Poziom 42  

    Nie można zabezpieczyć katalogu ani pliku w sposób niemożliwy do odczytania na systemach 95/98/ME. W systemach NT/2000/XP.. istnieją prawa dostępu do katalogów oraz mechanizm szyfrowania danych(od win 2k w góre, chociaż do NT można też to doinstalować). Wymagają one systemu kont, przy czym prawa katalogów nie istnieją dla administratora oraz dla narzędzi "niskopoziomowych". Szyfrowanie plików jest nienaruszalne.

    0
  • #7 26 Wrz 2003 20:34
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    :/ pamietam ze gdzies widzialem taki programik na 98SE

    0
  • #8 26 Wrz 2003 20:37
    elektryk
    Poziom 42  

    Mariusz B. napisał:
    :/ pamietam ze gdzies widzialem taki programik na 98SE
    Był taki programik "Ukrywacz katalogów" czy jakoś tak, jednak technika jaką on przedstawia jest delikatnie mówiąc żałosna.

    0
  • #9 26 Wrz 2003 20:50
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    Nie wiem może tak ale nie pamietam nazwy, czyli mowisz ze taki programik nie istnieje ??

    0
  • #10 28 Wrz 2003 08:26
    dziuchu
    Poziom 16  

    Pod win95 byl niegdys program win hacker sie nazywal. Nie wiem czy potrafil katalogi ukrywac dyski na pewno ale :) to ukryl ci w eksplaratorze (moj komputer) po uruchomieniu np. windows commandera bylo widac tak wiec nie polecam :). Aha i win98 cos sie krzaczyl. Mial jeszcze kilka innych funkcji jak np. przypisywanie nieskojarzonych plikow z notatnikiem i inne takie pierdoly

    0
  • #11 28 Wrz 2003 10:42
    Yoshi
    Poziom 18  

    Poszukaj programu,o ile nie przekrece nazwy

    KREMLIN KGB
    program do szyfrowania z kluczem 128bitowym,stworzony przez Rosjan.

    0
  • #12 28 Wrz 2003 11:46
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    W PGP ver8.x można zrobić virtualny dysk i tam wrzucać dane. Widoczny jest dopiero po podaniu hasła.
    Jest jeszcze osobny program PGP Disk ale tylko do wersji 6.02 jest freeware a wersje wyższe są już płatne.

    :arrow: Teraz doczytałem że nie chodzi o program który tworzy wirtualne dyski. Ale tak jak już Elektryk zauważył nie zabezpieczysz folderów pod Win9x w inny "bezpieczny" sposób.

    0
  • #13 28 Wrz 2003 18:20
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    Mi nie chodzi o jakis program ktory na 100% zabezpieczy katalog, ale tylko z poziomu explorera windowsa. To ma byc na infe na lekcje i wystarczy zeby nie pozwalal usunac katalogu z poziomu explorera windy, i/lub zabezpieczyl katalog haslem

    0
  • #14 30 Wrz 2003 21:15
    Mariusz B.
    Poziom 10  

    to co nikt nie wie ???

    0
  • #15 30 Wrz 2003 22:39
    solcon
    Poziom 19  

    stary Norton Security Disk , potrafi zahasłować dysk , katalog ,plik , prawa dostępu , tworzenie userów , full wypas , używałem jakieś 5 lat temu
    pozdrawiam

    0
  • #16 30 Wrz 2003 22:40
    Holtek
    Specjalista - zasilacze komputerowe

    Fajny programik to "Folder Shield" Polecam

    0
  Szukaj w 5mln produktów