logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dekoder Mediasat BCT1530 - brak sygnału wizji i fonii, reaguje na pilota

silvant 11 Mar 2007 19:27 1948 21
REKLAMA
  • #1 3667870
    silvant
    Poziom 13  
    Ocena: 14
    help! Mam problem z 1530 tzn. po próbie uruchomienia dekoderka na wyswietlaczu jasniej zapala sie zegar i to wszystko nie wychodzi z niego sygnał wizji i fonii ,a najdziwniejsze jest to ze reaguje na pilota tzn.przecodzi w snby i po próbie uruchomienia przechodzi w w/w stan.Probowałem juz prawie wszystkiego jtag ,oryginalny firmware ,itp.Moze ktoś już mial taki problemik?
  • REKLAMA
  • #2 3667901
    meloch
    Poziom 29  
    Ocena: 61
    A sprawdziłeś kabelek łączący tuner z TV?
  • #3 3667972
    silvant
    Poziom 13  
    Kable sa oki ,nie jestem laikiem,problem jest z odbiornikiem
  • REKLAMA
  • #5 3668065
    silvant
    Poziom 13  
    Stało sie po zmianie softu, niejednokrotnie zmieniałem w nim soft i nic takiego nie miało miejsca
  • REKLAMA
  • #7 3668162
    silvant
    Poziom 13  
    juz to robiłem, normalnie sie wszystko wgrywa przyjmuje wszystko ,tylko na kazdym jest dokładnie to samo, jtag sprawdziłem jest ok,komunikacja tez jakis syfik musi w nim siedzieć.
  • #8 3668277
    rubit
    Poziom 16  
    Ocena: 6
    Słuchaj naj łatwiej sprawdzić czy to soft. Na wyświetlaczu powinno ci się przełaczać P1-P2-P3 itak dalej
    jak tak to prawdopodobnie masz uwalony scalak od grafiki albo zasilacz
  • #9 3668316
    silvant
    Poziom 13  
    no właśnie nic sie nie przełacza staje na rozświetlonym zegarze, wgrywałem mu juz nawet org soft i kicha,za kazdym razem to samo,nigdy sie nie spotkałem z takim przypadkiem, zaznaczam ze tuner chodził ok
  • REKLAMA
  • #10 3668347
    rubit
    Poziom 16  
    Ocena: 6
    to jest soft ściągni sobie komplet soft-eeprom -liste i wgraj ale pweny