logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tuba basowa do auta do 300zł – opinie o Basswasbair 30cm 420W i alternatywy

WhiteDevil 12 Mar 2007 20:15 1311 14
REKLAMA
  • REKLAMA
  • #2 3671754
    crazy_88
    Poziom 42  
    Ocena: 166
    Odradzam ci tego typu wynalazki kup wzmaka i do tego porządny głośnik w skrzyni.
  • REKLAMA
  • #3 3671763
    kivlov
    Poziom 26  
    Ocena: 11
    popieram zdanie przedmówcy
    lepiej kupić głośnik lanzar 10" dać zrobić komuś wyliczoną obudowę chyba ze sam sie za nią weźmiesz i do tego jakiś wzmacniacz dobry
  • #4 3671770
    WhiteDevil
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Czyli mówicie że kiepsko to zagra?Myślałem że dosyć to zagra jeśli wzmak wewnątrz jest już na przetwornicy. A może polecilibyście mi coś z allegro do 300 zł bo nie znam się za bardzo na tym ?
  • #5 3671838
    kivlov
    Poziom 26  
    do 300zł ze wzmacniaczem nie warto nawet sie pchać w subwoofer lepiej kupić jakieś 16 w drzwi do auta i zagra lepiej np phonocary i jeszcze ci zbiegnie na wzmacniacz
  • #6 3671880
    michgur
    Poziom 17  
    Ocena: 8
    Ale zauważ jedną rzecz w przypadku tej "tuby". Zamontowany jest w niej bezpiecznik 10 A ! Z tego co ja wiem to
    napięcie • prąd = moc
    Napięcie we aucie to 12V prąd max na wzmacniacz to 10 A to daje 120W
    Biorąc pod uwagę to że sprawnośc końcówki mocy to ok 50% to przy maksymalnym graniu tego subwoofera na końcówce mocy wydzieli się 60W(przeciętna żarówka)CZyli czystej mocy muzycznej zostaje 60W a nie jak to pisze 420 W
    Uwaga na takich sprzedawców! Mnie to tak denerwuje jak przychodzi ktoś do sklepu z głośnikami i prosi o głośnik lub wzmacniacz 500 wat. Jak by miał trochę teorii to by nigdy tak nie powiedział.