logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak rozwiązać zadanie z obwodem RLC – wskazówki dla początkujących

przjurcz 18 Mar 2007 16:58 2221 6
REKLAMA
  • #1 3692009
    przjurcz
    Poziom 11  
    Ocena: 14
    Witam, jestem z tego trochę zielony i potrzebuję pomocy, bardzo potrzebuję odpowiedzi na te dwa zadania. Z góry bardzo bardzo serdecznie dziękuję
    Moderowany przez zdzich42:

Temat poprawiono na regulaminowy

Załączniki:
    • Jak rozwiązać zadanie z obwodem RLC – wskazówki dla początkujących zadanie.JPG (41.12 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 3692080
    Quarz
    Poziom 43  
    Ocena: 629
    Witam,
    Kolego:arrow: przjurcz, skoro jesteście "zielonym" to należy zaczerwienić się z wstydu, by o rozwiązanie tak prostych zadań prosić o pomoc na Forum.
    Wystarczą do tego podstawowe informacje z elementów R, L, C w obwodzie prądu sinusoidalnie zmiennego.
    Wobec tego proszę udać się po nauki (repetycje) do swoich notatek i popróbować zrobić to samodzielnie.

Pomgający na tym Forum bardzo nie lubią i nie tolerują pospolitych leni...
    Pokaż jak to próbowałeś rozwiązać samodzielnie, a wtedy możemy pomóc i podpowiedzieć, ale nie rozwiązać to za Ciebie.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 3692176
    przjurcz
    Poziom 11  
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
    Dobrze, wybaczcie, chciałem po najprostszej linii.... ale to dlatego, że bardzo nie mam czasu. Nie chciałem nikogo urazić. Pozdrawiam
  • #4 3692232
    cackoarek
    Poziom 26  
    Ocena: 59
    Już dobrze :D <przytula> :P

Podpowiemy troszeczkę albyś miał z czego startować. Resztę zrób sam.
    Ale pamiętaj - nie grzesz więcej:

1) Charakter pojemnościowy (dla szeregowego): XL<XC

2) Charakter indukcyjny (dla równoległego): BL>BC czyli XL<XC

Reszta w Twoich rękach :)
  • REKLAMA
  • #5 3692396
    przjurcz
    Poziom 11