logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia 3310 nie włącza się - jak diagnozować i naprawić krok po kroku?

Mati_89 21 Mar 2007 11:53 3670 8
REKLAMA
  • #1 3702241
    Mati_89
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam
    Mam nie włączająca się nokie 3310. Nie znam jej przeszłości, wiem tyle że się nie włącza, nie ładuje i nie ma komunikacji pod boxem. Wiem że o usterkach 3310 było już wiele razy na tym forum, ale prosiłbym aby ktoś napisał mi krok po kroku co robić. Od czego mam zacząc, co sprawdzać, jak? Mam do dyspozycji hot aira, boxa tornado, kabelek dejana i niewielką wiedze na ten temat. Jestem początkujący i dopiero się uczę. Proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki:)
  • REKLAMA
  • #2 3702564
    Przemyslaw
    Poziom 28  
    Ocena: 66
    Sprawdz na dobrej baterii, ew. pobudz stara baterie. Jakie ma napiecie na skrajnych stykach???
  • #3 3702606
    Mati_89
    Poziom 11  
    Napięcie na baterii to 3,7 V. Bateria jest sprawna bo inna nokia na niej działa. Co moge zrobić innego?
  • REKLAMA
  • #4 3702638
    fenixgsm
    Poziom 15  
    Ocena: 18
    przemyj plytke glowna spirytusem (najlepszy, sprawdzony domowy sposob). Potem porzadnie wygrzej HOT'em i napisz czy cos pomoglo. Pozdro.
  • #5 3702849
    Mati_89
    Poziom 11  
    Przesadziłem troche z grzaniem bo wyskoczyła mi kulka z pod MADa i teraz 3310 nadaje się tylko na części, ale mam nokię 3410 też bez oznak życia i też ją wyczyściłem i wygrzałem i nie rusza (w tym przypadku już ostrożniej grzałem). Co mogę dalej z tą 3410 zrobić?
  • REKLAMA
  • #6 3703256
    fenixgsm
    Poziom 15  
    mozesz podeslac skan plyty?
  • #7 3703718
    Mati_89
    Poziom 11  
    Niestety ale nie mam skanera. Dołączam tutaj zdjęcie płyty głównej z nokii 3410. Co mogę w niej sprawdzić?
    Załączniki: