logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Samsung cx-558wt - jak doregulować nadmiar czerwonego koloru?

lisek171 09 Kwi 2007 19:54 2502 7
REKLAMA
  • #1 3770352
    lisek171
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Samsung cx-558wt
    Witam początkowy problem :
    na początku ekran czarny po czasie jakby kursor od lewej do prawej odsłaniał ekran z biegiem czasu , po tym czasie telewizor normalnie funkcjonował
    wymiana kondensatorów pomogła telewizor normalnie się uruchamia
    lecz zaczął się problem, obraz ma tak jakby poświaty czerwonego koloru(jakby go było za dużo na ekranie i się rozmywa) pytanie brzmi: jakim potencjometrem ew. pierścieniem należy kręcić aby doregulować kolor czerwony?
    ps jestem kompletnym laikiem w sprawach elektroniki i jest to muj pierwszy naprawiany tv, proszę o wyrozumiałość
    pozdrawiam

Interpunkcja!
    [_P_]
  • REKLAMA
  • #2 3770457
    zonko
    Poziom 23  
    Ocena: 24
    A ile on ma lat. Może to być oznaką słabego kinekopu.
    Jeśli jest młody to trzeba szukać usterki na PK. Sprawdź oprniki kolektorowe we wzmacniaczach wizji R573 18k/2W i R574 1,8k/0,5W.
  • REKLAMA
  • #3 3771017
    lisek171
    Poziom 10  
    zonko napisał:
    A ile on ma lat. Może to być oznaką słabego kinekopu.
    Jeśli jest młody to trzeba szukać usterki na PK. Sprawdź oprniki kolektorowe we wzmacniaczach wizji R573 18k/2W i R574 1,8k/0,5W.