logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Programowanie Moeller Easy 822-DC-TC: sekwencyjne sterowanie elektrozaworami

LAMBDA 13 Kwi 2007 10:51 2453 8
  • #1 3783012
    LAMBDA
    Poziom 17  
    Ocena: 38
    ..Witam...jestem Automatykiem jednej z firm i mam do napisania dosc prosty projekt programu na tym "sterowniku" ...nie mam zbytnio praktyki w pisaniu programow choc jestem po kursie GE Fanuc....

Prosze o pomoc w zaprogramowaniu tego Sterowniczka...

..ma to działac następująco:

po włączeniu maszyny...czyli po podaniu 24vdc na I1 sterownik ma sterowac 8 elektrozaworami...po 5min. od wlaczenia ma uruchomic elektrozawor na 1sekunde...po nastepnych 5min. kolejny elektrozawor znowu na sekunde i tak pokolei wszystkie a jak dojdzie do 8 ma znowu zaczac od pierwszego....

...mam problem z doborem odpowiedniego bloku funkcyjnego...

Typ Sterowniczka to 822-DC-TC
  • #2 3783243
    Sady
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 373
    Zainstaluj easySofta i do dzieła.

Chyba, że to my mamy za Ciebie zrobić :?:
  • #3 3783298
    LAMBDA
    Poziom 17  
    ...nie badz taki do przodu ....

Easy Soft mam zainstalowany..a pomoc chcialem uzyskac czy idzie taki uklad zrobic przy pomocy jakiegos konkretnego bloku czy tylko timery...
  • #4 3783317
    roks
    Specjalista Automatyk
    Ocena: 55
    witam
    Tak konkretnie to jeden timer , jeden licznik i 8 komparatorów analogowych.
    No i trochę logiki ale niewiele.
    Coś podobnego już na forum przesyłałem.
    Pozdrowienia
    PS w razie problemów podeślę gotowca
  • #5 3783340
    LAMBDA
    Poziom 17  
    ..Dzieki serdeczne Roks za normalna odpowiedz...jakby co to sie odezwe...
  • #6 3784435
    daro_127
    Poziom 12  
    Ocena: 1