logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Marvin IM767B CRT - jak poprawić ostrość obrazu?

NelQ 16 Kwi 2007 06:48 1068 10
REKLAMA
  • #1 3791106
    NelQ
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam. Posiadam monitor CRT Marvin IM767B, wszystko jest z nim ok, nie licząc tego, że ma już kilka lat o stał się trochę nieostry. Czy jest na to jakaś rada? Czy tylko wymiana monitora?
  • REKLAMA
  • #2 3791120
    bemo1
    Poziom 25  
    Ocena: 18
    Należy na początek zdjąć tylną ściankę i pokrętłem / tłami / na trafopowielaczu ustawić nową wartość napięcia Us2 co w znacznym stopniu przywróci pierwotną ostrość w monitorze.
  • #3 3791140
    NelQ
    Poziom 11  
    Czy możesz mi to trochę przybliżyć? Jeżeli chodzi o to, to jestem kompletnym laikiem.
    A może prościej zawieźć do serwisu RTV? Ile może kosztować taka regulacja?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 3791145
    bemo1
    Poziom 25  
    Do serwisu najlepiej . Masz gwarancję właściwej diagnozy i naprawy.
  • REKLAMA
  • #5 3791160
    NelQ
    Poziom 11  
    Ile to może kosztować? Mniej więcej.
  • REKLAMA
  • #6 3791195
    bemo1
    Poziom 25  
    W autoryzowanym najdrożej.Jeżeli jest to twój monitor, nie firmowy to warto jednak zdjąć tylną obudowę i trochę się potrudzić. Podpowiemy.
  • #7 3791456
    NelQ
    Poziom 11  
    A w takim zwykłym, niefirmowym serwisie?
    Jakoś mam obawy co do grzebania w monitorze kompletine się na tym nie znając.
  • #8 3791854
    bemo1
    Poziom 25  
    Popieram takie postępowanie. Co do ceny to trudno ocenić . Zależy to od lokalizacji . W stolicy najwięcej. Im dalej tym taniej . Myślę ,że 30-60 pln powinno wystarczyć.
  • #9 3791899
    NelQ
    Poziom 11  
    Być może nie będzie to jednak potrzebne. Monitor stał nieużywany przez prawie pół roku. Teraz po kilkunastu godzinach zaczyna się wyostrzać :)
  • #10 4275107
    hugoo
    Poziom 12