logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odszumić plik WAV w Matlabie? Instrukcja dla początkujących

kazik_ 26 Kwi 2007 19:25 3350 7
REKLAMA
  • #1 3824293
    kazik_
    Poziom 13  
    Ocena: 31
    potrzebuję instrukcji obsługi, albo inaczej pomocy technicznej, w ww. temacie mam jakiś wave i potrzbuję go w jakiś sposób odszumić, jak to zrobić dodam że jestem zielony z matlaba, aha musi to być matlab. Plis help muszę to zrobić w miarę szybko, jak nie zrobię to mnie z budy wywalą, a jak bedę robił za wolno to mnie z roboty wywalą,
  • REKLAMA
  • #2 3824678
    Platon
    Poziom 42  
    Ocena: 170
    To teraz jedynie cieszyc sie, ze bedzie jedno wiecej wolne miejsce pracy. Z całym szacunkiem dla twojej osoby, ale szukasz frajera, ktory to za ciebie zrobi w 1005, bo jak widze nawet nie wiesz jak sie matlaba obsluguje. Moze popros o przeniesienie watku do dzialu biznes, i dodaj sume, ktora jestes w stanie zaplacic za czas osoby, ktora to zrobi.
  • REKLAMA
  • #3 3824978
    kazik_
    Poziom 13  
    no prawie, ale wiem jak załadować dźwięk, wiem gdzie szukać filtrów, tylko nie za bardzo słyszę różnicę w niby odfiltrowanym dźwięku, potrzebuję, wiedzieć co się stosuje w ww. przypadku. Także coś umiem ;-). potrzebuję aby mi ktoś pomógł tylko z tym filtrem no chyba sprawa nie jest zbyt skomplikowana, może to być naprawdę bardzo proste byle tylko usłyszeć jakąś różnicę, a frajerowi też nie zapłacę, poza tym założę się że dla kogoś kto się na tym zna nie tylko, w liczeniu, operacjach matematycznych i tego typu sprawach w matlabie, zajmie to kilka do kilkanaście minut aby podał mi nazwę filtra, a najlepiej aby wrzucił jego kod może być z płytki z dokumentacją, której niestety nie posiadam i muszę zawsze kogoś prosić o przykładowe helpy, ciao .
  • REKLAMA
  • #5 3825469
    kazik_
    Poziom 13