Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

szukam wzmacniacza operacyjnego CMOS, który zadziała.

08 Maj 2007 16:26 1103 9
  • Poziom 10  
    Witam jestem laikiem i szukam schematu wzmacniacza operacyjnego na CMOS najlepiej TLC272, który działa i pokazuje wzmocnienia w np. PSpice. Za wszelką pomoc dziękuje z góry

Przeniosłem z: Schematu/instrukcji… [hefid]
  • Poziom 10  
    Dziękuję za pomoc układ jest właśnie taki jakiego szukałem ale niestety nie potrafię obliczyć w taki sposób tych wszystkich prądów i tranzystorów (L W) aby cokolwiek mi zasymulował w pspice poprostu Nie działa:(więc nici ze wzmacniacza no chyba że mógłbyś mi w tym pomóc? za wszelkie rady dziękuję ślicznie.
  • Specjalista elektronik
    To zbuduj ten wzmacniacz z wykorzystaniem tranzystorów IRF. A powinno to działać.
  • Poziom 34  
    Do symulacji jest niepotrzebny szczegółowy schemat wzmacniacza operacyjnego. Napisz dokładnie co chcesz zrobić i w jakim PSpice chcesz symulować (jest ich wiele). Przeglądnij pliki samples,może to wiele wyjaśnić.
  • Poziom 10  
    tak więc muszę zasymulować ten układ w psched (pspice 6.3a) tak aby spełniał te założenia ale do tego nie stety trzeba wyliczyć te rzezczy o których napisałem ch-ki wzmocnienia częstotliwości monte-carlo no nie stety nie wiem jak się do tego zabrać na IRF-ach nie działa
    Rwe>=1MomRwy<=100 omówzbadać stabilnoścKu>=1000 v/v (bez zamk. petli)Uwe max>=20 mVUzas=+/-15V(lub +15 V)uklad wejściowy na wzm. różnicowymwej napięcia niezrównoważenia<=5mVdryft cieplny <=5 mikV/kwartość CMRR>= 80 dBczęstotliwość wzmocnienia jednstkowego f1>1MHz

Dodano po 3 [minuty]:

chodzi mi o wartości poszczególnych rezystorów,prądy, kondensator i tranystory
  • Poziom 10  
    czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc???? był bym bardzo wdzięczny, chociażby o kilka wskazówek co i jak od czgo zacząć przy dobieaniu tych wartości?
  • Poziom 10