Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dziwne trzeszczenie po włączeniu ogrzewania.

ras23 18 May 2007 18:48 2117 9
    ras23
    Level 10  
    Witam!!!!

Jestem kompletnym laikiem, ale mam problem i pytanie - gdy włączam radio jest ok, włączam ogrzewanie szyby i radio gubi stację, słychać tylko szum.
    Jeśli ktoś ma jakąś teorię to bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję
    pozdrawiam
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jakie auto? Jakie radio? Gdzie masz antenę? Trzeba cię ciągnąć za język, byś raczył zdradzić tajemnicę?!?
    ras23
    Level 10  
    No tak - sorki za nieścisłości. Auto to Alfa Romeo 156, radio to CLARION ARX 4370 R - stary kaseciak, a antena?? Nie posiadam zewnętrznej. Ale nie ma problemu ze znajdywaniem stacji.

pozdrawiam
    LWD11
    Level 31  
    moja teoria jest taka abyś nie włączał ogrzewania tylnej szyby :D
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie włączał ogrzewania tylnej szyby, bo stanowi ona także antenę i jest jakieś przebicie, czy inny brak separacji między układem anteny, a zasilaniem tylnej szyby.
    ras23
    Level 10  
    Gdzie zacząć szukać tego przebicia, co posprawdzać??
    LWD11
    Level 31  
    Czy ten objaw miał miejsce cały czas? czy wystąpił po jakimś czasie?
    bo być może ktoś zakładał to radio a po drodze do anteny (która jest chyba w tylnej szybie) jest wzmacniacz antenowy i jeżeli nie jest podpięty przewód power ant. a jeżeli jest a z radia np. nie wychodzi to napięcie to mogą się dziać podobne rzeczy.