logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komunikat... W jaki sposób zrobić komunikat na stronie?

DntSLn 22 Maj 2007 21:08 3734 6
  • #1 3911228
    DntSLn
    Poziom 22  
    Ocena: 11
    Witam, chciałbym aby na mojej stronie internetowej po kliknięciu w przycisk zamknięcia przeglądarki wyskoczyło okienko powiadomienia (z napisanym przeze mnie tekstem i przyciskiem OK).

Czy da się to zrobić? Jeżeli tak to jaki skrypt muszę umieścić na stronę?

Jestem początkujący w web-masteringu, z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • #2 3911956
    krzychoocpp
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 58
    Witam, po pierwsze zastanów się czemu miałoby to służyć. Bo według mnie specjalnie praktyczne by nie było ;)

Zrobić się właściwie nie da. Działało w starych IE (chyba jakaś pozostałość z wojny przeglądarek), ale też nie do końca bo nie można było ustalić czy użytkownik wchodzi na inną stronę, zamyka okno czy odświeża.

Pozdrawiam, Krzysztof.
  • #3 3912627
    DntSLn
    Poziom 22  
    Rozumiem... Szukam również skryptu który byłby odpowiedzialny za wyróżnienie/zmianę przycisku/przycisku po najechaniu na niego kursorem myszy myszy.

Czy mógłby ktoś z Was podać mi taki skrypt (chyba jest w Javie).
  • #4 3912843
    krzychoocpp
    Witam, można to zrobić w JavaScript, ale z tym jest dużo roboty i w ogóle to rozwiązanie jest bez sensu :)

Najprościej zrobić to w CSS za pomocą :hover. Wygląda to np. tak:

#guzik:hover{
             color: red;
    }

Jeśli nie wiesz czym jest CSS to jak najszybciej napraw to, odwiedzając np. tę stronę:Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany